Griekse eilanden ..

Ik had even een vraagje:
Is er iemand welleens op het griekse eiland Lefkas geweest?
ik ga daar waarschijnlijk deze zomer heen en was benieuwd of het een beetje leuk is :wink:
We gaan dan naar het gebied Lygia…
Nouja tell me …
Als je dr niet bent geweest, ben je dan zoiezo een x naar een grieks eiland geweest?
Ik ben paar jaar geleden op Corfu geweest, ook super mooi…

Ik ben een paar jaar geleden naar Kreta geweest

Ik ben vorig jaar naar Corfu geweest.
was wel mooi maar wel saai vond ik :’)

en dit jaar met vriendinnen naar Rhodos,
is iemand daar wel eens geweest?

Ik ben 2 jaar geleden op de Peleponessos geweest, en ga dit jaar weer!
Tis echt super daar, die zee joh :grinning: Is zooo super om in te zwemmen, hier in NL vind ik t nooit lekker om in de zee te zwemmen is zo zout en meestal ook wel koud.
En daar is t soieso veeel minder zout, en heel lekker warm. En als je tot je navel in de zee staat zie je je voeten nog staan :stuck_out_tongue:

Ik ben in de zomer van 2008 naar Rhodos geweest. Was wel een heel mooi eiland en er was ook een Belgische familie die de leukste plekjes van het eiland aan ons vertelden en daar gingen wij dan ook heen, dus dat was ook heel leuk. Alleen er waren op dat moment bosbranden en ik werd ziek aan het eind van de vakantie, dat was minder, maar voor de rest was het echt super.

ik vind lefkas zelf wel leuk
maar als ik moest kiezen tussen lefkas en kreta ging ik toch naar kreta :stuck_out_tongue: vind het daar gewoon leuker :wink:
nja, ik ben op zo’n beetje alle eilanden geweest.
je kan me altijd wat vragen

2 jaar terug ben ik naar Rhodos geweest, het was een super leuke vakantie!

ik ben naar rhodos en kos geweest.
kos was echt heel leuk

Best veel mensen die naar Rhodos zijn geweest!

Ik ben er geweest! Ik vond het erg leuk!

griekse eilanden zijn sowieso al mooi :roll_eyes:

Ik ben ook naar kreta geweest, en ik vond het geweldig

Ik ben naar Kreta, Samos, Santorini, Naxos, Mykonos en Rhodos geweest. (Ja mijn ouders zijn Griekse-eilanden-fan xD)

Ik ben naar Kreta & Kos geweest en ga deze zomer naar Rhodos :slightly_smiling_face: