Griekenland

Iemand al op vakantie geweest in Griekenland? En wat vonden jullie ervan? Wil er deze zomer heen maar geen idee hoe het daar is;) xx

ik niet, maar mij lijkt t echt heel erg leuk, ik ga waarschijnlijk naar kroatie of spanje

Jaa, naar Rhodos (Rhodos-Stad), afgelopen zomer en het was echt super! Heerlijk weer, leuk eiland, leuke mensen (weinig tot geen nederlanders) en we hadden echt een fantastisch hotel! Het enige is dat het er best wel hard waait de hele tijd. Helemaal niet erg verder want het is natuurlijk hartstikke warm en juist wel lekker verkoelend als je op het strand ligt! De zee is super mooi blauw enne… wil je nog meer weten? Ohja, en het ligt super dichtbij Turkije!

dankje…en de mensen(de grieken dus;) zijn ze gastvriendelijk? Ahja en het eten daar:p

Jaa zeker, maar ja Rhodos-Stad is natuurlijk best toeristisch (is een heel mooi gedeelte met de ‘oude stad’, met allemaal kraampjes/kleine winkeltjes, heel leuk!) maar de mensen zijn wel heel vriendelijk! En het eten is heerlijk en heel goedkoop! Maar waar wil je eigenlijk heen? Want ik heb het gevoel dat Griekenland per eiland anders is en zeker Kreta (Chersonisos) is natuurlijk hét Lloret de Mar van Griekenland, wat ik persoonlijk echt verschrikkelijk vind, maar het ligt er natuurlijk aan wat je leuk vind!

Ja, maar dat was toen ik 9 was, ik vond het niet leuk want ik ben toen uitgedroogd.
Daardoor gingen we al naar een week terug enzo omdat me ouders niet wilden dat ik daar in het ziekenhuis kwam…

Ik ben naar kreta geweest. En ook daar was het ontzettend leuk. Chersonisos is daar erg toeristich maar voor de rest valt het wel mee hoor. Ik heb daar tenminste echt een hele leuke vakantie gehad

Ik ben er vaak geweest! Heel erg leuk, maar súper heet!! Het kan 's middags 40 graden zijn… :stuck_out_tongue: Ik ga er deze zomer weer heen en ik zou het als ik jou was ook zeker een keer doen!
XX.

Twee jaar terug ben ik op Kreta geweest. Was super, wat een prachtig eiland ! Lekker eten, aardige mensen en mooie cultuur. Echt een aanrader.

Ik ben ook op Rhodos geweest, Egt super mooi eiland. Ook nog gedoken en veel gewinkeld. En de warmte viel daar wel mee alleen in het zuiden van het eiland was het heet. Dit jaar gaan we naar Kreta. En ik heb er heeeeeeeeeelll veel zin in. Zorg alleen wel dat je een 4 sterren hotel hebt. xxx

Ik ga deze zomer naar Griekeland… heb er zin in! <3

De komende maandag ga ik naar Kreta met myn ouders en een vriendinnnn [H]. Ik ben ook op Rhodos geweest en dat was serieus super!
Wanneer ik terug ben reageer ik misschien nog eens om te vertellen hoe het was (:. Oohjaa, als je nog vragen hebt over iets waar ik deze vakantie op moet letten ofzo, dan zeg je het maar, want dat vind ik leuk en doe ik echt heel graag (:.
x.

ik ben grieks dus ik ga elk jaar:P
het is wel leuk hoor! :grinning:

ik ben op Kreta geweest en ik vind het een aanrader !

Ik ben op Kreta geweest, 2 keer zelfs. Niet naar Chersonissos, dat is echt niks. Dat is alleen zuipen, zonnen, seks en Nederlanders. Het eten is lekker, het is er mooi, warm en de mensen zijn ook aardig!

Ik ben naar Chersonissos geweest, en ja Chersonissos was echt SUPER.

Ja ik ben naar Samos & naar Kreta geweest.
op samos zat ik in pythagorion, erg leuk plaatsje met een leuke haven & boulevard, qua winkeltjes vind ik het weinig en veel hetzelfde maar wel een mooi eiland en alle overige plaatsjes zijn aan te rijden op de scooter of met de auto ga er dit jaar weer naar toe!

en op kreta zat ik in rethymnon, dit plaatsje is zeker aan te raden, heeft veel winkeltjes, leuk stadje, zandstranden etc. en alle overige plaatsjes zijn aan te rijden op de scooter of met de auto. nogmaals is een erg leuk plaatsje, dus als je keuze moet maken zeker Rethymnon overwegen!

Ik ben op Corfu geweest en naar het vasteland. Ik vind er niet zoveel aan, het vasteland was wel heel mooi, daar hebben we heel veel tempels enz. bezocht. (: Maar er zijn genoeg mensen die de eilanden ook geweldig vinden he…