Griekenland,

Wij gaan waarschijnlijk naar griekenland deze zomervakantie maar we weten dus nog niet welk eiland :slightly_smiling_face:

mijn vraag is dus:)
1.waar zijn jullie al geweest in griekland en dan bedoel ik de eilandjes van griekland maar niet het vasteland ‘griekland’ zelf.
2. en zouden jullie ook misschien willen zeggen welk eilandje heel erg leuk is:)
3. Zijn er watersporten te doen op dat eiland? zoja welke :slightly_smiling_face:
4. Zijn er leuke winkels bijvoorbeeld mango en zara enzoo?

ALVAST BEDANKT :couplekiss_man_woman:

ik ben vorige zomer naar corfu geweest & dit jaar gaan we waarschijnlijk weer naar een grieks eiland.
ik vond corfu erg leuk. het strand en zwembad waren cool, de mensen waren aardig, lekker eten en leuke jongens. =)
over de watersporten weet ik alleen niet zoveel.

Op elk grieks eiland valt volgens mij wel te watersporten. ik ben op Kos Korfu en Rhodos geweest. Tot nu toe vond ik Kos het leukste. Dat is een gygantisch klein eiland maar er hangt een hele gezellige zweer. Als je houd van gezellig in cafétjes zitten is dat echt een leuk eiland. maar als je zoals je zegt meer van winkelen houd zou ik naar Rhodos gaan. daar heb je de grootste stad met de meeste winkels

Bedank voor de informatie :slightly_smiling_face: zijn er nog meer mensen in griekenland geweest vertel het me ;d

1.waar zijn jullie al geweest in griekland en dan bedoel ik de eilandjes van griekland maar niet het vasteland ‘griekland’ zelf.
Ja, ben op Kreta geweest
2. en zouden jullie ook misschien willen zeggen welk eilandje heel erg leuk is:)
Kreta was echt te gek
3. Zijn er watersporten te doen op dat eiland? zoja welke
Ben toen gaan para-seelen … dan hang je met een parachute aan een jetski en dan vlieg je zo over de zee! echt ontzettend gaaf
Weet eigenlijk neit zo goed, ben toen niet gaan winkelen maja

ja, maar dan was op mijn 2e. -gnif-

Ik ga dit jaar ook naar Griekenland. Wij gaan naar Rhodos. Corfu lijkt me echt ontzettend mooi maar daar zijn pa&ma al eens naartoe geweest dus dat wilde pa liever niet :stuck_out_tongue: Waar wij heen gaan zijn in ieder geval heel veel watersporten te doen.

Vét waar precies ga je in rhodos :slightly_smiling_face:?

Corfu

1. en zouden jullie ook misschien willen zeggen welk eilandje heel erg leuk is:)
    Corfu! leuke eettentjes, savonds is alles open en echt wel gezellig (karaokebar, cocktailbars.)

2. Zijn er watersporten te doen op dat eiland? zoja welke
    Ja, para-selen zeker (of hoe je het ook mag schrijven) en vast nog wel meer, is meestal wel in die toeristengebieden

3. Zijn er leuke winkels bijvoorbeeld mango en zara enzoo?
    Ik heb ze niet gezien ben wel in corfustad geweest het waren vooral souveniers enzo maar het was ook echt te heet om te winkelen

Ben aantal jaar geleden naar Kreta geweest met mn ouders, hing toen wel een hele leuke sfeer enzo :slightly_smiling_face: En het eten is er natuurlijk go-dde-lijk.

Ga deze zomer met 8 vriendinnen een week naar Kos, heb er echt téveel zin in:D

Ik ben vorig jaar op kreta geweest! was heel leuk!
Dit jaar gaan we naar 4 verschillende eilanden ofzo!
Je kon er wel veel watersporten bij ons doen (kon veel gratis cursussen of zelf bijv; zeilen, surfplankmetzonzeil weet even niet hoe dat heet)

Ik ben naar Kreta geweest, vond het echt geweldig! Ik ben naar Chersonisoss geweest, daar had je niet echt winkel ketens zoals zara, maar je kan er wel geweldig winkelen <3 In de hoofdstad van Kreta vind je wel mango, zara, enz! Van dat watersporten weet ik eigelijk niet, ik heb 15 dagen aan het zwembad gelegen, gewinkeld en uitgegaan! Wat je daar btw geweldig kan doen! Als je wilt kan je tot 7 uur s’ochtends iedere dag losgaan :grinning:

• Kreta
  • Rhodos
    Beiden zijn erg leuk vond ik :slightly_smiling_face:
    Ja bij beiden van die standaard dingen op zo’n banaan, in zo’n band etc. duiken/snorkelen. Er zal vast nog meer zijn maar ben niet zo van de watersporten dus…
    Op Kreta zijn er wel leuke winkels in ieder geval Zara. Op Rhodos (ben in de hoofdstad geweest) daar is geen flikker aan! Geen leuke kledingwinkels, maar de oude stad is wel heel erg leuk voor souvenirs etc…
    Maar wat wil je? Ik bedoel om te winkelen daarvoor ga je niet naar Griekenland maar naar New York, Milaan etc… :stuck_out_tongue:

xLan; wanneer was jij naar corfu? =)

Ik weet niet of je Lindos kent? Daar ergens ligt het in de buurt :stuck_out_tongue: Het heet Kiotari, maar ik denk niet dat je dat kent. *-) Is best een klein plaatsje geloof ik, maar ach :stuck_out_tongue: Ik ga gewoon met m’n gezin dus ik hoef op vakantie ook niet uit te gaan enzo ^^

ik ben op corfu geweest
CORFU! hartstikke leuk! hartstikke lekker weer!
3.
Uhh. bij ons hotel kon je banana-riding doen :stuck_out_tongue: en surfen
ja er zijn leuke winkels, maar meer griekse winkeltjes iig waar wij zitten.

btw, ik zat in iberostar kerkyra golf. het was super luxe ! :slightly_smiling_face:
veel plezier in griekenland en 1 ding is zeker, het word een top vakantie! :slightly_smiling_face:

Wij zitten meestal ook in een iberostar hotel :slightly_smiling_face: bedankt voor de informatie oja nog 1 vraag zijn er veel jongerren van tussen de 13 en 16 ongeveer ?

Kreta- Corfu - Zakynthos - Kos - en nou voor het derde jaar LESBOS :grinning:
Uh Zakynthos is echt voor ons leeftijd, echt met uitgaan enzo. En kreta ja ook natuurlijk. Corfu is heel groen, voor griekenland dan haha. En Kos is een fietseiland ofzo, maar wie gaat er nou met 40 graden fietsen? En lesbos is echt RUST.
Eigenlijk alles wel behalve surfen enzo, want je hebt geen golven haha.
Uh in mytilini de hoofdstad van lesbos heb je wel merkwinkels.
Maar dat heb je in alle hoofdsteden wel.