Griekenland juli 2012

Bedoel je dat je meer dan 100 euro meeneemt als je op vakantie gaat buiten Europa?

Jezus, 300 euro contant meenemen zou ik dus echt nooit doen.

Sowieso kan je daar wel pinnen, het is een vet toeristische plek.

nee binnen europa

ik kom er zelf vandaan alleen dan samos.

op de eilanden heb je van de hele crisis veel minder last, dus ik zou me dr niet te druk om maken.

ik zou wel wat contant geld mee nemen, maar ga er maar vanuit dat je gewoon kan…

Als ik (en mijn ouders ) op vakantie gaan nemen we ongeveer 1000 euro contant mee dus 300,- euro moet ook gewoon kunnen. Gewoon in een envelop en elke dag bijv. 50 euro in je portemonnee doen !

Ik weet niet echt hoe het er momenteel is, maar een tip voor als je toch veel contant geld zou meenemen: verspreid het geld overal. Bijvoorbeeld 70 euro in je portefeuille, 50 in je toiletzak, 30 in je rugzak etc.

Bedankt voor alle reacties iedereen! Ik denk dat ik 250 euro contant meeneem en dan idd op veel verschillende plekken het geld verspreiden.

Ik ga ook naar Griekenland, kom er al 16 jaar maar ik neem gewoon pin mee en 100 euro contant zoals altijd. Als er echt iets gebeurd ben ik goed verzekerd en ik heb een goede reisorganisatie. Toen er twee jaar terug geen benzine was was alles goed gekomen. En toen de vliegtuigens staakte 5 jaar terug ook…