Grey's Anatomy

Ze zijn allemaal wel goed, maar Karev vind ik soms wel schattig…

Heeft iemand afgelopen maandag de laatste aflevering van dit seizoen gezien?? Zo ja, weet je dan toevallig de titel zodat ik hm kan kijken op youtube o.i.d en anders vertellen wat er is gebeurd :wink:

oehh i <3 GA.
zoo jammer dat tg is afgelope =(
favo personage he? pfft geen idee, maar toen Mer high was was ze écht te leuk xD

Euhm, even denken. Dat is moeilijk! Maar ik denk…

Callie <3

ik heb niet echt een favoriet vind ze allemaal heel erg goed

allemeaal!
Ik kyk het eigenlyk pas sinds een maandje ofzo.
want nu zyn er herhalingen op net 5. elke dag om half 8.
Gelukkig voor my, dan kan k het volgen:D

zeker weten christina.

George. definitely George! n___n

ik vond izzy echt heel erg leuk maar toen george maar ik vond merdedith echt great
dus ik kan niet kiezen want ze zijna llemaal geweldig
i lovee grey’s het is gewoon te leuk

Ik vind die George O’watdanook zo lachwekkend x’D Hij lijkt zó sprekend op zo’n sukkeltje uit mijn buurt. Elke keer lig ik helemaal dubbel!

Ugh, nee, dank je.

Al is het alleen al omdat die lelijke hoofdpersone er altijd uitziet alsof ze aan het janken is.

Ik vind het hélémaal geweldig. Echt mijn favoriete serie ever :slightly_smiling_face:

haha indeeed
ik kijk het altijd

Looooove Grey’s Anatomy, vind ze allemaal leuk :slightly_smiling_face:
Het is er nu alleen op maandag avond op of niet :astonished: ?
Eerst elke dag nu niet meer :flushed:

Izzy denk ik. & Alex ook wel.

Ja, Grey’s Anatomy is geweldig :grinning:
Alex en McSteamy zijn zooo sexy!

De muziek vind ik ook super :slightly_smiling_face: Vrijwel alle liedjes vatten de sfeer zo goed samen.

McSteamy is geniaal hahaha

IZZIE & ALEXXXXXXXXXX(L) oja en callie<3

Ik heb afgelopen week grey’s anatomy ontdekt. Ik kijk nu ongeveer 6 uur per dag grey’s anatomy, terwijl ik eigelijk moet leren voor mijn komende 11 toetsen in de toetsweek, het is echt vreselijk verslavend. Ik vind het btw echt zooo zielig voor Christina en ook toen Meredith verdronk en Denny overleed, gut.