Grey's Anatomy

Voor de Grey’s Anatomy kijkers onder ons…
Wie is jouw favoriet personage van Grey’s Anatomy,

Ik vind Izzy het leukst, ben benieuw naar jullie :wink:

Vind ze allemaal wel wat hebben. Meredith on morfine vond ik erg grappig!

Ik vind Allison ook wel stoer, George wel schattig, Derek heet…hahaha.

Izzy vind ik momenteel een beetje een zeikerd :wink:

oh i love grey’s anatomy… maar mijn favoriete personage, hmm lastig, ze hebben allemaal hun leuke dingetjes. yang vind ik echt grappig, sjaa de romance tussen meredith en dr dreamy blijft leuk, en izzy is ook echt leuk. dat einde van het vorig seizoen, het was zoo zielig =o

ohhh ik vind ze allemaal op een eigen manier geweldig! enn echt kzou ook NIET kunnen kiezen tussen Finn en McDreamy… Toen McDreamy zei dattie zich terug trok dacht ik KIES HEM KIES HEM maar toen Finn kwam en zei ja en derek gaat je opnieuw pijn doen en dan ben ik er niet… dat ik KIES FINN KIES FINN. ohh wat moet ze nou :frowning_face:

Meredith en mcdreamy ofcourse :wink:

Christina.

Uhm I love them all… Maar leukste vind ik wel Meredith…

Ik vind ze allemaal leuk:)

Christina is zo lekker cynisch, haha,love it! McDreamy en Karev zijn knap! Meredith die high was, was echt grappig =D (“You’re pretty”)

Ik vind Preston Burke wel een leuke persoonlijkheid!

Ze zijn toch allemaal even cute;) ik kan niet kiezen!!

Uhm… Qua rol vind ik Cristina het leukst maar Qua uiterlijk… Mcsteamy en Mcdreamy

oehlaa ik vind ze allemaal wel leuk :slightly_smiling_face:
ik vond alleen finn leuker dan derek (was ik de enige in vrees ik :’))

Izzie en Alex zijn echt mijn favorieten:P

McDreamy is zooooo leuk…
& ben zo blij dat Izzie terug wil!

Meredith en McDreamy

Grey’s Anatomy is echt gaaf! Ik vind ze allemaal eigenlijk goed! Maar McDreamy …mmm :wink:! Maar Christina en Bailey hebben ook leuke persoonlijkheden, lijkt me echt leuk om te spelen!

Ik vind het zo’n leuke serie! Derek en Meredith zijn zeker mijn favoriet!

Izzy heeft zo’n rare verhaallijn…

Meredith; All my boyfriends are here. (high) hahah, geweldig! En ik zou echt wel kiezen voor McDreamy… I <3 Greys’Anatomy

Izzie vind k echt geweldig!!!