Grey's Anatomy met ondertiteling

Hoi,

Aangezien het Grey’s Anatomy-topic nogal dood is vraag ik het hier maar even. Ik wil heel graag Grey’s anatomy vanaf seizoen 1 kijken, maar omdat het een serie is met ingewikkelde termen kijk ik het liever met ondertiteling. (Engels kan eventueel ook nog wel). Ik kan het alleen nergens vinden, op the Piratebay staan seizoen 1-5 met subs maar daar zijn maar twee afleveringen van ondertiteld en de rest in het Engels, en de afleveringen haperen heel vaak. Dus dat is niet relaxt kijken.

Via watchseries kan ik het ook zien, maar daar is ook geen ondertiteling bij. Ik heb trouwens een macbook, dus qua programma’s downloaden enzo kan ik minder dan een windows pc :flushed:
Iemand tips?

Ik had het daar al gevraagd, maar tot nog toe geen reactie haha.

Thanks voor de tip! Ik ga even kijken of dat ook op een macbook werkt :slightly_smiling_face:

Edit: Hmm, dat kan dus niet op een mac. Ik ga het op de vaste pc sowieso even installeren, maar voor nu heb ik er nog niks aan haha

Ik heb uTorrent wel op mn mac, maar BSplayer werkt niet. Sorry, beetje onduidelijk haha :’)

Jaa, dat was ik ook aan het doen :slightly_smiling_face: Dat geeft VLC als alternatief, dat heb ik al, maar die zoekt niet automatisch de subtitels erbij.

Soms wel, maar meestal moet je ze gewoon los erbij openen. Maar zoveel werk is dat toch niet?

BSplayer zoekt de subtitels er automatisch bij vanaf het internet, als ik het goed begrijp. Dus daar hoef je niets meer voor te downloaden/zoeken, en loopt het ook goed synchroon, geloof ik? Daar gaat het om, haha.

Ik ben nu bezig met het downloaden van seizoen 1-9 zonder ondertiteling, en ga daarna ondertitels erbij zoeken, dan maar zo haha

Als je ze opent in VLC lopen ze ook automatisch synchroon hoor! Nog nooit problemen mee gehad.

Ik kijk nu in VLC, en bij mij lopen ze achter, haha. Had er tot nu toe inderdaad ook nooit problemen mee gehad, maar nu ineens wel. Terwijl ik afleveringen en ondertitels gezamenlijk gedownload heb, dus gek dat het niet matcht