Grazia, interview met Dan

Ik ben een hele grote fan van Dan Karaty. En ik had ergens gelezen dat hij in de Grazia stond van 7 juni. Met een artikel over hem en zijn vrouw. Ik heb overal gezocht, maar kan het nergens vinden. Dus heeft iemand dat artikel en wil dat alsjeblieft voor mij scannen? Dan ben ik je eeuwig dankbaar.
Groet, Josien.

Ik weet welk artikel je bedoeld, maar ik denk dat ik die niet meer thuis heb liggen.

Upje dus :slightly_smiling_face:

hee, ja ik wil dat artikel ook!!!

ik vind dan karaty echt een hele knappe man (met zon leuke lach *zucht*)
en ik heb gezoch naar plaatjes van zn vrouw om te zien of ze knap is. mr ik kan nergens plaatjes vinden. Hij heeft alleen een fotoshoot gedaan voor de grazia met zijn vrouw en die wil ik zooo graag!!

@ groenepen
Ik ben het helemaal met je eens! haha. nog maar even wachten dan, hopelijk kan iemand ons helpen! :slightly_smiling_face:

Oooh dat blad ligt bij mijn sportschool! Ik heb het interview nog gelezen haha.
Ik kan jullie vertellen dat zijn vrouw volgens mij echt een superleuke spontane vrouw is! Ze is ook heel mooi.

Kan je de Grazia niet bellen voor een ‘nabestelling’ ?

is ze amerikaans? want op een plaatje in het klein leek ze indiaas ofsoiets.

@ Yaxley. Nee het is een weekblad, wat tot 2 weken terug nabesteld kan worden. Helaas zijn die 2 weken in dit geval al verstreken…

Maar is er niemand op girlscene dan die een abonnement heeft op Grazia? of je moeder, of zus…

ja die had ik laatst gelezen! zijn vrouw vond ik echt inspirerend en Dan is natuurlijk gewoon leuk alleen ik heb hem volgens mij al weggegooid dus ik kan je niet helpen :blush: nutteloze reactie hihi sorry

dus upje! ^

harstikke bedankt voor de reacties meiden! ik blijf wachten en hopen

@ groenepen, nee helaas heeft niemand in mijn omgeving een abbonement :frowning_face: daarom hoopte ik om girlscene meer succes te hebben maar tot zover nog niet echt haha…

^ Er zitten nu veel mensen op school/werk enzo. Dus ik zou gewoon even wachten, in de avond krijg je vast meer reacties enzo :grinning:.

we moeten hem wel ergens hebben volgens mij, weet alleen nie of ik hem in kn scannen

@ Teardrops bedankt, ik denk dat je gelijk hebt, ik zal vanavond wel weer kijken. Maar het is zo moeilijk om te wachten op iets wat je zo graag wil :stuck_out_tongue:

@suzanne95x ik zou het echt geweldig vinden als je hem kon scannen:O
@josieneke als je dat artikel van iemand krijgt toegestuurd zou je m dan door willen sturen naar mij? :relieved:

Misschien heb je hier iets aan, dit is zijn vrouw.

http://www.radaronline.com/sites/radaronline.com/files/imagecache/350width/Dan-and-Natasha.jpg

woow, bedankt teardrops voor dit plaatje! hij heeft een tattoo:P

zohee ik had zijn vrouw echt heel anders verwacht! waar heb je dat plaatje gevonden, Teardrops?

^ Awh wat schattig, ik vind Dan echt zó schattig.