Grav3yardgirl ( Bunny )

Wat vind jij van Bunny/Grav3yardgirl?
  • Je bent fan en volgt haar
  • Je volgt haar niet maar je vind haar wel okee
  • Je vind haar vreselijk irritant
  • Ze is niet je stijl

0 stemmers

Heey,

Ik ben onlangs fan geworden van grav3yardgirl. Zo heet ze op youtube en haar naam is Bunny Meyer. Ik vroeg me af wat jullie van haar vinden?

Info

Ze heet Bunny Meyer en is geboren op 3 augustus 1987.
Ze heeft haar youtube kanaal sinds 2010 en heeft inmiddels meer dan 2 miljoen subscribers.
Ze noemt haar fans lid van de Swamp family en haar kenmerk is een alligator met vleugels
Ze is vooral bekend om haar: Does this thing really work? Outfit of the day, follow me around’ en thrift hauls.

Verder gebruikt ze vaak de woorden Sassy en Sippy Sippy

Dus wat vinden jullie van Bunny?

Tips voor de beginpost zijn ook welkom

Haha ik vind haar echt geweldig. Ik volg haar niet echt ofzo maar ik heb wel eens op haar insta gekeken en heb me echt een uur lang doodgelachen over dat ‘BANANA’ filmpje :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind haar wel tof haha

ik weet alleen nooit goed of ze nu gewoon zo speelt voor de camera en youtube of dat ze serieus zo is haha.

Ik vind haar geweldig! Ze doet me heel erg aan mezelf denken: uitbundig en schreeuwerig. Vriendinnen vinden haar irritant maar ik vind haar zo tof. Ik vind haar kledingkeuze ook te gek, al zou ik het niet aantrekken.

Ik weet dat je mensen niet kunt haten als je ze niet eens kent, maar alleen haar gezicht en de manier waarop ze zich gedraagt geeft mij al haatneigingen. :’)

Zij is awesome!
Vooral haar ‘as seen on tv’

Ze is anders dan anderen. :grinning:

ik vind haar een beetje irritant tbh

Ja ik snap het als mensen haar irritant vinden maar ze is echt mijn favo youtuber :cold_sweat:
Mijn vriendinnen vinden haar juist wel leuk! :slightly_smiling_face:

Sinfonia dat vraag ik me ook af. Tuurlijk hoop ik dat ze ook zo in het echt is maar de kans is 50/50 want je weet het niet.

Ik vind haar zo ontzettend irritant. Ik kan niet eens een minuut van haar filmpjes kijken zonder helemaal de kriebels te kijken. Dus nee, niet voor mij :’)

Nog wat gifjes :wink:

Haar introductie filmpje:

Haar youtube:
https://www.youtube.com/user/grav3yardgirl

Ik heb ook een poll toegevoegd :cold_sweat:

Up :cold_sweat:

Ik vind alleen d’r ‘DOES THIS THING REALLY WORK’ video’s leuk en ik erger me aan de staat van haar tanden.

oei nee… heb het geprobeerd maar ik vind haar pretty annoying.

Ik vind haar best irritant :frowning_face:

Ik kan niet naar haar tanden kijken

Ze heet Bunny Meyer en is geboren op 3 augustus 1887.

Ik vind haar ontzeeeeeeettend eng af en toe, maar toch blijf ik haar filmpjes maar kijken!