gratisoortjes.nl?

hoi,
kent iemand de website gratisoortjes.nl?
ik zou er graag zo’n ontvangen want de mijne zijn kapot maar ik weet niet of je ze écht wel gratis krijgt.
heeft iemand ze al gekregen?
xox

Ik kreeg er laatst een mailtje van, maar ik geloofde het niet. Heb dus ook niet m’n adres en zo gegeven. Upje dus!

ik heb ook zo’n mailtje gehad, maar ik doe het ook niet… beschouw dit maar als een upje :wink:

dat vroeg ik me dus ook al af,
want ik was begonnen met die enquete invullen en toen had ik geen zin meer
want hij duurde me te lang haha,
dus beschouw dit maar als een up.

ik zou niet aan zulke dingen meedoen
gegarandeerd zitten er regels aan verbonden of is het gewoon dikke reclame of nep.

Als je je email invult aan het begin (of einde?) van de enquete, krijgen a je contactpersonen een mail. Verder denk ik dat ze aan het eind zeggen: OP=OP.

Ik heb ene paar dagen gelden de enquete ingevuld en er stond dat mn oortjes binnen 2 weken binnen zouden zijn dus ik ben benieuwd. Als ik ze heb laat ik het zeker even weten in dit topic.

Iemand uit mn klas heeft ze wel gekregen,
gewoon helemaal gratis.

Bij de Action zijn ze heel goedkoop :’)

Nee, dat soort sites geloof ik niet meer.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik liever via de gewone winkel of Bol.com dingen bestel voor iets meer geld.
Ze gaan langer mee en ik weet zeker dat ik 't ook krijg.

Heb ook zo’n mailtje gehad maar ben er niet op ingegeaan

Ik geloof wel dat dat kan. En anders heb je die enquete voor niks ingevuld, nouja :stuck_out_tongue:
Maar ik vind dat soort oortjes niet fijn, ik heb de perfecte oortjes, dus heb niet meegedaan.

Ik geloofde het eigenlijk wel dus besloot ik om de enquête in te vullen en m’n adres enzo en toen je je postcode moest ingeven stond er : ENKEL GELDIG IN NEDERLAND -.-’ xd ik zal dus maar gewoon nieuwe oortjes moeten kopen want ik ben m’n apple-oortjes kwijt =( xp

ik heb die van mij vandaag binnengekregen, het zijn deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2252 niet die van het plaatje :wink: xxx

koop ze bij de action, daar zijn ze nog geen euro :stuck_out_tongue:

er is ook zon site van gratismascara.nl
en ik denk wel dat ik vertrouw, heb het ingevuld dus we zullen zien.

oh en trouwens ik had gelezen dat je dat gewoon kan vertrouwen want als je die enquete invult krijgen hun daar geld voor en daar kunnen hun die oortjes of mascara van betalen.

JA HET WERKT HET WERKT :grinning:

M’n broer had dat gedaan enzoo
alleen je krijgt wel heeeel veel spam dus het handigste is gewoon ff een spam-emailadres aanmaken en dan krijg je het daarop :stuck_out_tongue: Maargoed: M’n broer had dat gedaan (gwn wel overal geen interesse invullen enzo) en hij heeft ze vandaag binnen :grinning: Het zijn van die in-ears dingen (dus die echt in je oren zitten, vallen nooit uit! (:slightly_smiling_face: maar ik geloofde het ook niet maar het werkt dus wel :grinning:
DUS IEDEREEN DOEEEEN <3

Wow, hyper? ^

haha, sorry :stuck_out_tongue:
maar was gister gewoon blij hahaha. want die dingen zijn fabulous :grinning: