Gratis zonnebril?!

Hey,
ik kreeg laatst een mailtje en daar stond in dat een vriendin van mij een gratis zonnebril had besteld en dat ik dat ook kon doen, helemaal gratis! Maar mijn vraag is: heeft iemand ervaring met de site [NORML]www.gratiszonnebril.nl[/NORML] ?

Bedankt!

die dingen zijn fake, je hebt er nu ook een van mascara, die dingen worden automatisch verzonden.

het is idd fake. volgens mij hebben heel veel girlsceners hier vorig jaar aan mee gedaan (ik zelf ook) noooit wat gekregen

faaaake :blush:
k kreeg net op msn adress een mailtje van een gratis mascara haha

volgensmij is 't ook fake, ik kreeg er ook een van gratis zonnenbril en mascara.

Ja, ik krijg dat ook elke keer van zonnebrillen en mascara’s heel irritant, maar dat is gewoon nep hoor, kan niet anders.

waarom zouden ze zomaar een zonnebril weggeven… duidelijk geen reclame voor iets, dusja. gebruik je verstand even!

gratis oordopjes ;
heb ik gekregen :blush:

ikke niet >_> misschien was ik er een beetje laat mee…

IK had gekregen voor gratis parfum, mascara, oordopjes en nog iets… Mijn vriendin had voor dat geurtje mee gedaan! Ze heeft nooit wat gekregen.

Dus wat denk je? Zo nep!

ruclame

niet doen!
in ieder geval in die enquite invullen dat je nergens intressen in hebt.
een vriendin van me had dat gedaan, en bij al die hypotheek dingen enzo ingevuld dat ze intresse had.
en nu wordt ze een paar keer per dag gebeld door allemaal bedrijven enzo.

Blij dat ik die niet heb aangeklikt haha. Heb hem ook gehad xD

en dat geurtje heb ik ook gekregen wel na een eeuwigheid x’]

ja wij worden nu ook dagelijks gebeld, mn moeder heeft gelukkig gezecht dat we geen interesse hebben dus het word minder, thankgod :slightly_smiling_face:

Ik had 't maar gewoon verwijdert. Vond 't toch maar niks, die zonnebrillen. XD