Gratis vakantie Friese Koudum

hey meiden,

ik heb een paar weken terug gehoord dat we een weekendje weg hebben gewonnen naar Friese Koudum, dat ligt dus in Friesland. Van vrijdag tot zondag kunnen we daar blijven, maar ik ga dus alleen met me ouders want me broers willen niet mee. Me ouders vroegen me om dingen op te zoeken wat we allemaal kunnen doen daar, of teminste wat daar vlakbij te doen is.
Bijvoorbeeld:

• goed restaurant
  • stadje om te winkelen
    enzovoort.

weten jullie iets leuks om te doen? :grinning:

heey
tis een echt ukkie stadje waar zit je precies :face_with_raised_eyebrow:
op de camping de kuilard is veel te doen en sneek licht op 15 min rijden :grinning:
oja je kunt vet lekker eten in sintniek maar dat is een eindeje veder

In Sneek is denk ik wel wat te doen!

En misschien kun je naar Leeuwarden? Dat is ong 50 minuten rijden. Daar kun je heel goed winkelen, op de Nieuwstad. (zo heet die straat zegmaar)

De Fluezen is ook niet superver weg volgens mij. Dat is een groot meer. Qua watersport is daar vast wel wat te doen! Meegaan met een skûtsje ofzoiets?

Verder ligt Workum heel dichtbij (12 minuten), misschien kun je via internet even kijken wat daar te doen is?

En dan heb je nog Sloten, ik geloof het kleinste stadje van Friesland. Maar ja ik heb geen idee of daar iets is te doen.

Ik woon helemaal aan de andere kant van Friesland, (het noordoosten) dus weet het verder niet zo goed.

Veel plezier in Fryslân ! :grinning:

Ik woon zelf in Leeuwarden , en als je wilt shoppen moet je hier wezen. Het is niet erg groot, maar er zijn zeker leuke winkels. Een terrasje pakken is er zeker een aanrader, bijv. bij Fire-palace of NOA. Ook sneek is een aanrader om te shoppen. Met mooi weer kun je evt. naar Makkum, een erg leuk strand. In Harlingen is een een soort haven, daar kun je heerlijk uitwaaien en met een het is een knus dorpje, leuk om eens door heen te lopen.

Veel plezier in Friesland!

Ja maar met mooi weer is er bijna geen plek op de terrasjes :'3
Ik zou lekker in de Prinsentuin gaan zitten.