Gratis tijdschriften (cosmogirl, ellegirl, NME)

aaaayyyooooo
hoi ik heb echt een shitload aan oude cosmogirls, ellegirls en NMEs liggen (cosmogirls van 2006 tot 2008 ongeveer, ellegirls circa 07/08 ofzo? NMEs rond 2009)
stuk of 20 NME’s en ik schat zo’n 10 tot 15 ellegirls maar die heb ik hier niet liggen dus kan ze nu ff niet tellen, cosmogirls een stuk of 25
en ik moet ze niet meer
ik heb geen idee of hier interesse in is, maar stiekem vind ik het een beetje zonde want anders gooi ik ze bij het oud papier
daarom mag je ze wat mij betreft hebben
omgeving utrecht (of amsterdam als je er maar een paar wil, ga niet de hele stapel meeslepen)

NMEs gaan dus over allemaal indierockbandjes, ook die nu nog populair zijn (arctic monkeys, franz ferdinand, the kooks weet ik t). misschien leuk voor ekte fans? zijn er een paar met oasis en kings of leon op de voorkant bijv. ook 1 met muse (oja en die met arctic monkeys op de voorkant doe ik niet weg want ben ik een beetje sentimenteel over)

het is wel echt ALLEEN OPHALEN in UTRECHT of AMSTERDAM

als er geen interesse is gooi ik ze over een paar dagen alsnog de vullusbak in

Leuk idee om ze weg te geven i.p.v. ze weg te gooien, maar misschien is het een idee om wat meer info er over te geven? Welk jaar, hoeveel exemplaren, eventueel hoe iemand met je in contact kan komen (noten of mailen),… No offence, het is maar een idee en het is wel heel goed want je kan er iemand happy mee maken!

oja thx veranderd
contact is gwn hier reageren/noten, lijkt me logisch

ow ik heb ook nog een stapel cosmogirls gevonden haha