Gratis sms'en op je Ipod Touch?

Hallo allemaal! Ik heb een aantal apps gedownload om gratis te kunnen sms’en via internet op m’n iPod Touch, maar deze kunnen alleen maar berichtjes naar Amerikaanse nummers sturen. Weten jullie een app waarmee je naar Nederlandse nummers berichten kunt sturen? Als het niet kan, ook goed. Het blijft natuurlijk een iPod en geen iPhone. Maar als het zou kunnen zou ik het heel leuk vinden, daarom deze vraag (:

met bijv PingChat kun je naar mensen sturen met deze app, maar naar gewone nrs gratis sturen bestaat niet.

Oké bedankt!

Ik weet niet of Whatsapp op een ipod kan. Denk 't eigenlijk niet. Maar daar kan je gratis mee smsen naar anderen die dat hebben.

Ik zoek eigenlijk ook, maar ik woon in belgie, en ik zoek om te smsen naar mensen ZONDER die app.

Ik kan wel via internet elke maand 100 gratis smsjes sturen. Maar dat is alleen als je bij HI zit… Een app weet ik eigenlijk niet.

Ik gebruikte hiervoor de app heywire & die deed het, kon gewoon naar nederlandse nummers smsen (:
maar nu doet ie dus heel raar.
(weet niet of het aan m’n ipod ligt of wat anders?)
Er stond trouwens wel altijd iets onder dat het van heywire was.
Als je het gaat proberen wil ik graag weten of ie het bij jou doet, want anders moet ik 'm maar even opnieuw downloaden.

& anders zoek ik ook een nieuw programmaatje :slightly_smiling_face: