gratis simlockvrij maken/ jailbreaking van iPhone 3Gs

Hoi,
Mijn broer heeft de iPhone 3Gs, en die kan ik van hem overkopen. Hij is alleen niet simlock-vrij. Weet iemand hier hoe je hem gratis simlock-vrij kan maken? Op internet staat dat het anders 50 euro kost, en dat vind ik best veel.
Bedankt alvast :grinning:

Ga naar een telefoonturk.
(niet racistisch bedoelt, maar weet het niet netter te zeggen :3)

Haha wat is dat?

In iedere stad vind je van zulke winkeltjes… Vaak heel kleine winkeltjes met allerlei telefoonaccessoires, en daar kun je volgens mij voor vijf euro je telefoon simlockvrij laten maken

Dat klinkt echt grappig, telefoonturk…
Maar je hebt wel gelijk!

of telefoonchinees xD

daar doen wij het altijd…

ahahahahah Telefoonmarokkaan, shit je telefoon is weg het was de verkeerde Marokkaan

Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry

Ik heb ook een telefoonchinees! Maar dat is eigenlijk een hele goede vriend van mij, en van hem kreeg ik mijn iPhone en hij jailbreakt hem en update hem en alles :’)

HAHAHAHA ( sorry )

Ja op de zwarte markt heb je er honderd duizend miljoen triljard wooooh ONTELBAAR GEWOON!

Weet je hoe hij hem gejailbreakt heeft?

volges mij kan je sinds de nieuwe update van apple je iphone niet meer unlocken.
Ik ben er eigenlijk vrij zeker van want ik deed dit altijd maar nu lukt het dus neit meer. En er is nog steeds geen programma uitgekomen waarmee het wel kan ik hou het wel redelijk goed in het oog dus…
Enja je gaat dit probleem dus waarsch altijd hebben, iedere keer als itunes je iphone update, moet je wachte totdat er een nieuwe unlock uitkomt en dat kan meestal wel effetjes duren. En als je je iphone niet update, kan je hem op den duur ook niet echt meer gebruiken dus ik zou het niet doen.

En van die telefoonturken en chinezen weet ik niet zoveel haha :grinning:

Maar misschien is er wel een andere oplossing, die ik niet weet …

unlock is trouwens hetzelfde als simlockvrij maken… moest je het niet door hebben :grinning: