gratis shirt h&m???

heey,
ik had wat bij de h&m besteld en toen het vandaag bezorgd werd zat er een tshirt bij wat ik helemaal niet besteld had! en het staat ook niet op de lijst die je erbij krijgt zegmaar xd het is een hello kitty tshirt… moet ik het dan terugsturen of mag je het dan gewoon houden? :grinning:
alvast bedankt!
xxx

Als je er niet voor hoeft te betalen zou ik het gewoon houden, mooi meegenomen :’’)

Ik zou 't houden, maar nog niet de kaartjes eraf knippen voor het geval dat.

Ik zou het nog een weekje laten liggen en als je er niks over hoort gewoon houden!

Okee! ik denk dat ik m maar houd :kissing:

had ik ook een keer met een paar oorbellen, niks meer van gehoord dus toen heb ik ze ook maar gehouden. :stuck_out_tongue:

Ik zou het wel terugsturen voordat je er gezeik mee krijgt.
Op die retour-bon moet je toch namelijk altijd een bepaalde code (cijfer volgens mij) invullen waarom je het terugstuurt? Daar staat volgens mij ook een code bij die er voor is als je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld.

Zolang hij niet op de bon staat die je erbij krijgt, en straks ook niet op de factuur zou ik hem gewoon houden. Of je moet eerlijk willen zijn, dan kan je hem terugsturen.

Als hij niet op de bon staat, staat er in hun systeem namelijk niet dat ze die naar jou gestuurd hebben. :wink: Komen ze dus ook niet meer achter.

Zo lang er niks op de bon staat, kunnen ze er ook niet achter komen. Dus dan moet je zelf weten of je eerlijk gaat doen en het gaat terug sturen, of het gewoon houdt. Ik zou het laatste doen.

Ligt eraan of je em leuk vindt, ik zou hem zelf terugsturen als hij niet zo leuk is, dan is het een ‘fout’ van hun.
Als H&M fouten maakt met bestellingen krijg je over het algemeen een kortingscode van 5 euro, als sorry.

Gewoon houden natuurlijk!

Ja maar dat is meer voor als je iets wat je wel hebt besteld niet hebt ontvangen en in plaats daarvan wat anders hebt gekregen.
Je krijgt er echt geen gezeik mee, fout van H&M dus mooi houden.

waarom zou je het terugsturen :stuck_out_tongue:?

Ben ik de enige die vindt dat het best asociaal vind om het te houden?
Waarschijnlijk hebben ze dit shirt in het verkeerde pakket gestopt, en ontbreekt er nu bij iemand anders een kledingstuk. Dat vind ik nogal lullig voor de ander.

dat is hun fout toch. Zij hoeft toch geen moeite gaan doen als zij wat fout doen.

als ze in een winkel iets vergeten af te rekenen ofzo dan ga je toch ook niet terug?

Daar gaat het toch niet om? Je zit nu gewoon de boel te belazeren met iets wat niet aan jou toebehoord is, maar van een ander is. Die krijgt nu weer gemiep met de H&M omdat een stuk ontbreekt en de ander zo egoïstisch is om het zelf te houden, ja want gratis is gratis he? Nee, dat is gewoon belachelijk.

En zoveel moeite is het niet om iets terug te sturen.

Met Je bedoel ik trouwens niet jou hoor, BasicCupcake, maar gewoon in het algemeen.

als je het t-shirt past en je het leuk vind zal ik hem houden maar voor de zekerheid de kaartjes er nog even aan laten zitten.
wanneer je hem niet leuk vind en/of niet past dan zal ik hem terugsturen want dan krijg je ter compensatie een bon van 5 euro omdat je hem toch terugstuurt :slightly_smiling_face: