gratis series kijken op je mobiel

Omdat het een geweldige app is en echt bijna niemand er van heeft gehoord zeg ik het wel zo :’'D
Voor android is het show box
En voor ios is het movie box
Je kan alle series kijken tm nieuwste afleveringen
En veel nieuwe films

Je moet het downloaden via google en niet via app/playstore
Veel plezier ermee :beer:

Jaa he
Echt mn leven is 500% verbetert door die app
Het is alleen zielig hoe weinig mensen het kennen :’’)

Ahh maar ik besef me nu eigenlijk dat dit lijkt op een virus iets of op reclame maar zo bedoel ik het dus niet

Ooh cool! Als je thuis UPC hebt moet je UPC Horizon of Up (naam was veranderd) downloaden, kan je overal qaar je internet tv kijken. Kan je ook op iPad of tablet downloaden btw. :slightly_smiling_face:

Is het iest van iMDb? Geel icoontjey?

Nou hier download je showbox en die logo is een oog
http://media-apps.cc/android/
Bij ios zou ik het eigenlijk niet weten

Jaa dat heb je ook van kpn!

Je moet geloof ik eerst jailbreaken

Een vriend en vriendin van mij lukte het me ook niet op ios
Maar dan moet je het jailbreaken en dat kan nog niet op ios ofzo?

Op android is het echt in 2 min al gebeurt allemaal haha :grinning:

Komen daar dan ook elke week nieuwe afleveringen op?

Omg ja ik zie het al, je hebt zojuist mijn leven verbeterd
:grinning:

aah dooie mus much. Ik dacht echt ineens dat mn hele leven compleet was. Zeker met dit weer wil i kgraag buiten liggen maar ik wil ook graag series kijken maar op mn laptop zie ik niks en die wordt gloedje heet en ik kan hem nooit fijn neerzetten maar ik heb dus IOS en mn iphone is niet gejailbreaked dus dat gaat hem dan niet worden :frowning_face:

Dankjewel! Is het mogelijk om er nederlandse ondertiteling er onder te zetten?

Als je hem gejailbreakt hebt en je herstelt hem weer via itunes verdwijnt ook de jailbreak en kunnen ze dat nooit terugvinden. Dus als je denkt dat er wat mis is met je ipad/iphone en hij is gejailbreakt kun je hem gewoon weer naar fabrieksinstellingen terugzetten en heb je gewoon nog je garantie

ik heb mijn iphone ook niet gejailbreakt hoor maar mijn ipod touch wel

Ik wil even zeggen dat jailbreaken niet illegaal is, het is meer wat je er mee doet. Veel medewerkers van Apple hebben het namelijk ook gedaan. Het wordt illegaal als je dingen gaat downloaden als Cydia (daarmee kun je gratis apps downloaden etc). Dus men kan je niet verantwoordelijk houden voor het jailbreaken, zolang ze niet bijv Cydia erop zien staan.

Ik zocht al zooo lang voor dit. Bij voorbaat dank en even uitzoeken lol

Hoe moet ik dan op mijn telefoon zetten als ik het heb gedownload via die site?

Want ik had mijn telefoon op de computer aangesloten en dat bestandje naar mijn telefoon gesleept maar hij staat er dan niet op

Je moet gewoon op je mobiel naar google gaan en dat opzoeken en klikken op ‘‘download’’