Gratis schoenen?!

Hey meiden,

Ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen, het gaat om schoenen dus daarom bij fashion.
Vandaag is me toch iets geks overkomen!
Ik zal bij het begin beginnen:

Ik heb een hele tijd geleden (eind januari) Christian Louboutin schoenen op markplaats ‘gekocht’ van een vrouw en het zouden echte zijn.
Die vrouw verkocht veel van die schoenen want zij kreeg die van een fabriek uit China.
Nou het zou dus 2 weken duren maar na 2 weken kreeg ik een mail dat ze mijn maat niet in voorraad hadden en het dus begin maart zou worden. Ik kon kiezen geld terug of alsnog de schoenen, nou niet moeilijk ik vertrouwde het niet meer en heb mijn geld terug gevraagd (wat ik op dat moment ook nodig had vanwege verjaardagen).
Geld heb ik terug kregen gestort enz.
Nou ik was toevallig vroeg thuis vandaag en ik was net binnen ging de deurbel, limburgse pakketen dienst ik dacht ja mijn moeder zal wel weer iets besteld hebben niet dus.
Ik keek dus op het pakketje en zag mijn naam staan en het kwam uit China.
Ik dacht oke wat krijgen we dan nu… ik meteen mijn moeder gebeld van ja heb jij iets besteld op mijn naam uit China? Ze zei nee misschien iets van je nagelspullen die je toen had besteld, ik hoor het straks wel van je wat het is.
Maak ik de doos open zie ik dat het die schoenen waren die ik dus toen van die vrouw had besteld maar dat kwam natuurlijk niet meteen in me op.
Ik dacht dus dat mijn moeder die stiekem had besteld op udresses.com omdat ze daar ook opstaan alleen nep natuurlijk.
Dus ik kom blij aan op het werk (werk samen met mijn moeder) dankjewel voor de schoenen zeg ik meteen!
Ze kijkt me aan schoenen? ik heb helemaal niks besteld en al helemaal geen schoenen… Echt niet? Nee echt niet…
Zei ze misschien is het van R (mijn vriend) heeft hij ze je besteld dat zal het wel zijn. Ik meteen smse of hij schoenen had besteld voor me. Nee hij was het ook niet. Erna meteen mijn vader gebeld en hij was het ook niet.
Ze waren me natuurlijk gek het maken je hebt een geheime aanbidder enz.
Dus ik begon het wel eng te vinden toen kwam mijn moeder dus erop dat het van die vrouw is. Mijn vader hele tijd het vragen of ik geen mail van iemand heb ofzo. Toen we thuiskwamen liet ik dus de doos zien waar ze in verzonden waren en er stond China en de verzend datum 1 feb!
Dus het was zeker van die vrouw van toen.

Maar nu mag ik er dus niet oplopen van mijn ouders voor als ik nog een mail krijg en ik ze alsnog zou moeten betalen. (voor als ik ze niet wil en kan betalen dat ze niet beschadigd zijn)
Ik hou ze me zowiezo (tenzij ik een mail krijg) enja ik zou gek zijn als ik me zou melden toch? Het is niet mijn fout dat ik ze toch nog gekregen heb…
Wie zou dat niet doen? Peperdure schoenen houden die je niet hebt betaald maar toch hebt gekregen. (als ze echt zijn teminste, zo lijken ze wel!)

Nu is mijn vraag: wat zou jij doen ? zou jij die vrouw mailen of ook afwachten?
En hoelang zou ik volgens jullie moeten wachten?

Ze heeft ze uit China en ook nog eens heel veel? Dan weet ik wel hoe laat het is…

ik zou die vrouw wel mailen als ik jou was.]
of in ieder geval die schoenen inderdaad niet gebruiken, gewoon lekker in de doos laten zitten.
je weet maar nooit wat die vrouw doet als het boven water komt!

Wees gewoon eerlijk en mail haar. Iets met karma…

Inderdaad, dat sommigen dat nog steeds niet snappen xD

niet mailen, wachten op haar mail …
slecht maarja…

gewoon houden, haar fout toch?

ik snap niet wat jullie bedoelen hoor x]

ik ook niet… leg het even uit :stuck_out_tongue:

Ik zou sowieso even mailen… voor je het weet krijg je een rekening binnen van die schoenen :’)

ze bedoelen kinderarbeid denk ik…
en ik hou ze ook houden (A)
en gewoon wachten tot je miss een mail krijgt…
en als je niks hoort… na 2 maanden ofzo pas gaan dragen?

Pff nee, ze bedoeld dat het wss nep is…

foutje

hmm kan ook, maar schoenen uit china zijn over het algemeen echt… tenminste… nike (A)

ehmm, kinderarbeid? (ja oké, dat misschien ook)
maar kijk eens goed naar de combinatie van deze drie woorden:

dure schoenen → uit China → grote ladingen

FAKE:stil:

Het komt met grote aantallen uit CHINA, dus het moet wel fake zijn xd

Ik zou ze denk ik houden!

De nikes zijn misschien echt, maar de Louboutins, Gucci’s, Prada’s, etc niet :’)

maar als je niet kan zien dat ze nep zijn… dan is het toch geen probleem?
tenzij je er natuurlijk voor hebt betaald wat de echte kosten…
dan zou ik haar mailen…

oke :slightly_smiling_face:,
maar daarom zei ik ook denk ik…
maja maakt niet uit :slightly_smiling_face:

Sommige dingen kunnen ze tegenwoordig heel goed namaken.
Vaak merk je wel aan de kwaliteit of hele kleine schoonheidsfoutjes dat het nep is.