Gratis reizen met je OV (week) kaart vandaag

Mijn vriendin belde mij net, ze zit in de trein richting Amsterdam en vertelde dat je vandaag gratis kan reizen met je ov kaart (dus ook als je een week ov hebt).

Dit wou ik eventjes delen met jullie.
xoxo

Oh leuk, heb ook een OV weekkaart,
maar ik denk dat ik vandaag een luilakdag hou haha

KUT heb ik voor niks gestript.

Hoezo is dat dan? En dan neem ik aan dat ik vannacht ook weg kan met die kaart en morgenochtend weer terug? :stuck_out_tongue:

Ik zou het echt niet weten, misschien staat er op de website van ns meer info?
ff kijken hoor…

Ja, dat is inderdaad zo.
De hele maand januari kon je met je week-OV ook gratis op zondag reizen.

dat was toch de hele maand januari? door die kortere treinen enzo?

''Zoutacties voor vaste klanten

Studenten OV-chipkaart:

• Met een weekabonnement kun je in januari iedere zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
  • Met een weekendabonnement kun je voor ¤ 2,50 reizen in de 2e klas met NS op werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van dit aanbod koop je een Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij de kaartautomaat op het station. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen. De actie is alleen geldig in NS treinen.’’

Fuck dat wist ik niet xD

woow , wist ook niet dat het elke zondag was :astonished:

Alleen bij de NS he. Bussen en tram zijn niet gratis

Het is echt al de hele maand januari ongeveer! Het is superslecht aangegeven, ik wist het alleen omdat ze een berichtje via twitter stuurden…
Maarja, nu wel een beetje laat, haha. De maand januari is alweer bijna om ;p

Dat is vandaag voor het laast het was de hele maand januarie

Oh laat maar alleen in de trein xD

Ik heb echt geen zak aan die regeling :’) Kheb een weekendOV. Na 19.00 reis ik wel vaker, maar dat is sowieso goedkoper dan een railrunnerkaartje.

Nou, had ik dat maar eerder geweten, haha! Nouja, ik had toch niet gekund, aangezien er sinds een week een scheur in mijn OV zit en hij het niet meer doet… Ik zit te wachten op een nieuwe.

Nja, het is al vanaf 7 januari ;p dus daarvoor had het ook al gekund!
Kut overigens van je ov, voor mij is dat ding echt heilig. Wanneer ik die niet heb kan ik nergens heen (of het kost weer allemaal geld…)

Dus ook met een maandkaart? :'D hoogeveen-zwolle