Haai
Ik ben op zoek naar gratis proefpakketjes, dat je die dan gewoon thuisbezorgt kan krijgen…
Dat stond een keer in een forum en toen had ik het ook al gevraagt maar niemand antoorde terug…
x
F5 F5 F5 F5…
Ehm, je had daar zo’n site voor volgens mij proefmonsters.nl
^^ Ik bedoel echt gratis gratis…
Oh, maar sommige zijn wel echt gratis. Je moet gewoon goed kijken en ook naar de voorwaarden of je geen verzendkosten etc. hoeft te betalen.
Ik heb gister een gratis proefdingetje van Garnier BB creme binnengekregen via Facebook.
O haha ik zie het al, beetje scheel gekeken
Nog meer sites?
Echt sorry, maar hoe kan je zien hoeveel het kost? Ik heb bij Christina Aguilera parfum monstertje gekeken maar ik kon echt nergens iets vinden… Ik ven echt super slecht in dingen te zoeken ’’
waarom wil je die eigenlijk per se
Ik hoef hem niet PER SE maar ik wil gewoon weten waar je dat kan halen enzo, het is altijd leuk om dingen op de post te krijgen, vooral als het een pakkeetje is…
www.gratiz.nl volgens mij
daar staat ook al bij als er toch voorwaarden aan vast zitten.
^^ Echt bedankt !!
^^ Dat wist ik nog wel, maar waar kan je zien hoeveel het kost? Wel bedankt hoor…
Ik kijk altijd gewoon op de sites zelf waar ik samples van wil. Meestal is het gewoon adres invoeren en je bent klaar. Compleet gratis! Ik heb laatst een sample van Chilly en Neutral gekregen. Ik wacht nog op m’n BB cream.
Soms kan je ook naar een Douglas of Ici gaan en daar om samples parfum te vragen. Dan zeg je gewoon dat je wilt kijken welke geur je moeder wilt hebben voor d’r verjaardag en thuis sommige geurtjes wilt laten ruiken. Werkt altijd!
Daar wacht ik nog steeds op
Haha slim!!
Het kost niks? Je moet gewoon altijd de voorwaarden lezen.
Volgens mij was het bij die parfum dat ze nog vragen konden stellen over hoe je het vond?
Okee bedankt! O haha dat kan wel…
http://allesisgratis.tk/ volgens mij is dit ook allemaal gratis hebt t alleen nooit geprobeerd dus weet niet hoe het verder werkt xD