wie weet daar nog leuke en betrouwbare site’s voor
want het lijkt mij heel leuk om gewoon wat gratis dingetjes te proberen
en jah ik heb bij de zoekfunctie gekeken maar daar zie ik alleen maar hele oude forums
xoxo:)
wie weet daar nog leuke en betrouwbare site’s voor
want het lijkt mij heel leuk om gewoon wat gratis dingetjes te proberen
en jah ik heb bij de zoekfunctie gekeken maar daar zie ik alleen maar hele oude forums
xoxo:)
proefmonsters.nl ?
gratiz.nl
Geen idee xd
Die oude topics kun je ook gebruiken >.<
daar staan toch ook sites in?
klopt maar ik heb een paar geprobeerd en die doen het niet meer daarom vraag ik het via een nieuw topic en waarom moet je overal 18 jaar of ouder voor zijn:(
Je moet overal volgns mij 18 jaar voor zijn…
Dat is altijd zo(als het er niet bij staat hoort het alsnog) maar dat vink ik gewoon aan:’)
Als je in dit topic achteraan begint heb je al een hoop…
http://forum.girlscene.nl…en/list_messages/77008/16
(je moet wel ff op letten of er verzendkosten bijzitten)
ik had een x een gratis mascara gevalletje gedaan (weet de website niet meer) maar het is echt met stip de slechte mascara die ik ooit heb gezien en me eigenlijk ook maar kan voorstellen!
ik heb ook een gratis mascara ontvangen, van eveline cosmetics, en die vind ik wel fijn! en je doet er redelijk lang mee.
Ik vond die van Eveline Cosmetics een beetje klonterig eigenlijk…
Op die website kun je nu ook een ‘gratis’ eyeliner aanvragen, maar dan moet je wel de verzendkosten betalen en die zijn ¤4,95. Kun je net zo goed bij de kruidvat eentje van Essence kopen ofzo.
Ik heb veel gratis testers in de Kiehl’s winkel gekregen.
dankje allemaal voor de reacties, ik ga zeker wat dingetjes bestellen maar ben toch nog een beetje bang dat je daarna allemaal reclame krijgt of er ineens voor moet betalen. wie kan me vertellen hoe je kan zien dat dat niet zo is?
ik heb gewoon een ander email gemaakt, voor als er nog spam komt ofzo (: Maar ik heb ook nog nooit wat op zulke site’s besteld, ben altijd bang dat je er toch moet voor betalen of dat ze wat met je gegevens gaan doen.
iemand zulke belgische websites?
up
Je kan ook gewoon de douglas inlopen of de ici paris en dan om monsters vragen… ik krijg ze altijd! Je moet wel van te voren weten waar je er eentje van wilt hebben…
ik heb gratis proefmonsters van oogschaduw en parfum gekregen bij Sephora toen ik daar wat kocht.