Gratis oortjes

Omdat mijn oortjes kapot zijn wil ik graag nieuwe, maar ik ben blut dus kan ik ze niet kopen en ik zou ze graag voordat ik op vakantie ga willen hebben (over 2 weken ga ik weg) dus ik kan ze niet over een maand kopen als ik wel geld heb.
Ik ben daarom op internet op zoek gegaan naar gratis oortjes maar ik kwam elke keer op sites waarop je een enquête moet invullen met allemaal rare vragen, daarna moet je op die sites je telefoonnummer invoeren maar dat wil ik liever niet.
Daarom is mijn vraag of iemand een site weet waarop je gratis oortjes kan krijgen zonder dat je je telefoonnummer hoeft in te vullen.
p.s. ze hoeven niet heel goed te zijn, als ik maar muziek kan luisteren.

je hebt al oordopjes voor 2 euro bij de zeeman die het prima doen

Je zult ze denk ik echt moeten kopen.

Ik zal daar eens gaan kijken, bedankt!

Je hebt echt nérgens meer kleingeld liggen? Bij de Action heb je ze namelijk al voor 89 cent, ze gaan wel snel kapot maar 1 vakantie kun je er wel mee doorbrengen.

i had oordopejs van 2 euro bij de zeeman en daar heb ik iets van 2 maanden mee gedaan teriwjl ik altijd heel snel mn oordopjes sloop

Ik heb nog ongeveer 3 euro dus bij de zeeman of de action inderdaad zal wel lukken.
Bedankt iedereen!

paarse oordopjes zijn het

Ik zal eens bij de zeeman opzoek gaan naar paarse oordopjes :grinning:

blokker 1 euro met extra rubbertjes…

Dus je gaat zonder geld op vakantie? :’)

www.gratisoortjes.nl

Handig!

Ik typte maar wat :astonished:

Ik krijg elke maand kleedgeld en als ik op mijn vakantieadres ben is het augustus dus dan krijg ik weer geld.

ik snap echt niet dat mensen echt helemaal niks hebben, dat ze niet eens oortjes kunnen kopen. Je zult toch nog wel wat geld hebben?

Haha :’)

Je kan ook gewoon ‘blut zijn’ als je alleen maar 1 centjes hebt ofzo, en geloof me daar kan je echt niks voor kopen.

Ik denk niet dat er echt ergens gratis oortjes verkrijgbaar zijn… 90 cent krijg je wel in 2 weken bij elkaar toch?