Gratis NYC make-up (merk van Kruidvat)

Hee!

Ik kwam deze actie tegen op de site van het Kruidvat;
je moet een oud make-up product (van elk willekeurig merk) inleveren, een coupon meenemen en dan mag je gratis een product van NYC meenemen!

Deze actie doen ze volgens mij zodat de mensen kennis kunnen maken met deze serie producten.

Nouja, Nederlanders houden van gratis dingen en ik denk dat hier wel een aantal meisjes zijn die dit wel prettig vinden om te weten.

Klik hier voor de coupon die je mee moet nemen.

chill ik heb een nieuwe mascara nodig.

Hier in de buurt heb ik nergens een Kruidvat gezien met dat merk. Ik werk namelijk zelf bij Kruidvat en heb er nooit van gehoord…

EDIT: Hier wil ik dus mee zeggen dat het dus niet overal te koop is. Denk alleen de echte grote filialen.

http://4.bp.blogspot.com/-AYEspJw4KRs/Tatkqtv62ZI/AAAAAAAAIaM/idjgwLH1y6g/s1600/nycactie.png

Coupon geldt dus alleen in winkels waar NYC verkocht wordt.

Dat merk wordt volgens mij ook niet in alle filialen verkocht.

Lijstje met filialen die dat merk wél verkopen.

Nergens bij mij in de buurt wordt het verkocht

Je meent het :’)

In Haarlem wordt het trouwens wel verkocht, want daar heb ik vandaag een nieuwe mascara gehaald, maar Haarlem staat ook niet in het lijstje zie ik nu. Maar daar wordt het dus wel verkocht!

Bij mij inde buurt gelukkig wel :grinning::smiley:

je kan van alle merken, maar kan je ook gewoon NYC inleveren? ( ik heb een lippestift gehaald di neit bij me pas xD )

Lijkt me wel, dan moet je misschien wel even goed duidelijk maken dat je het niet net zomaar uit het rek hebt geplukt…

niet bij een van de twee kruidvat’s hier:(

Wat voor oud product moet je dan inleveren vraag ik me af.
Een ongebruikt oud product, of een beetje gebruikt of maakt het niets uit?

@Zand
Je geeft zelf al antwoord op je vraag :stuck_out_tongue:

heb pas al mijn make up weggegooid die ik niet meer gebruikte.
jammerjammerjammer

Jammer niet bij mij in de buurt, maar wel hele leuke actie!!

Maar is het dan zo dat je als je een mascara inlevert alleen een mascara terug krijgt? Of mag je dan ipv een mascara ook een nagellakje ofzo? ^^ Weet iemand dat?

ah leuk dat ga ik morgen even doen dan!

ooh klinkt heel leuk, maar wat je dan inlevert moet zeker ongebruikt zijn? weet niet of ik dat heb…