Gratis NL ebooks

Weet iemand een manier om gratis nederlandse e-books te downloaden?
Want de engelse weet ik allemaal wel (illegaal) te vinden maar voor op vakantie wil ik ook wel een paar nederlandse boeken lezen.

Hebben jullie een e-reader en waar downloaden jullie e-books?

ohohohhoh, mag ik dan even vragen waar jij je enegelse download ;p

ik heb geen idee dus hihi

via mediaget (download programma) kan je best wel aardig wat nederlandse ebooks downloaden.

ik lees ze zelf op me telefoon of op de ipad

the piratebay

Ik heb een stuk of 700 e-books in het nederlands… Gewoon gedownload van internet. Er zitten hele leuke bij, maar ook wat ouderwetsere. Meestal niet de nieuwste. Maar heb oa. Judith Visser, Saskia Noort, Esther Verhoef, Suzanne Vermeer, Mel Wallis de vries, Sophie Kinsella, Helen Vreeswijk, Charmed serie, De hongerspelen etc.
Stuur me maar een note als je iets wil.

ohh ik zou sophie kinsella willen!

Van welke site download je?

Gewoon torrents opzoeken en soms kom je dan een heel pakket tegen met superveel boeken.

• Even buiten dit topic -

Maar hoe bevalt jullie de e-reader ?
Aangezien ik best wel veel geld kwijt ben aan boeken elke keer haha
(ja dan wil ik ze perse kopen ipv lenen uit de bieb)(terwijl ik ze maar 1x lees)

e-reader is heel handig voor op de reis.
Ik heb zelf e-reader van Sony, ik ben erg blij mee. Er is wifi.
Ik vind zelf erg prettig om te lezen en je kan zoveel boeken erin doen zonder 10 zware boeken mee te sjouwen.

Ik lees boeken op mijn Ipad. Is heel handig alleen niet als er felle zon op schijnt, want dan zie je dus niks meer op het scherm. Maar voor de rest is het superhandig want je hebt alles bij de hand op een kleine tablet :slightly_smiling_face:

ik heb ook van die torrents gedownload via the pirate bay (die was er toen nog gewoon :stuck_out_tongue: ) met 1000 boeken ofzo en kan je aanvinken welke je wil downen.
Verder heb ik een sony e-reader en bevalt me erg goed.
Schijnt dat in de toekomst de bieb ook gaat werken met e-books dat je die kan lenen en dat je het 3 weken kan lezen en daarna niet meer. Lijkt me zoo handig!

Je kunt het nog steeds downloaden via pirate bay.
http://forum.girlscene.nl…roxy/list_messages/239994
hier staan informatie over en ook links.

Hee meiden,
Misschien kunnen we de gedownloade boeken uitwisselen?
Ik heb zelf ook heel wat, als jullie titels in je hoofd hebben moet je maar even een note sturen dan kijk ik of ik het heb. Zelf ben ik ook nog op zoek naar een aantal boeken, misschien dat iemand die naar mij wil sturen als iemand ze heeft?

Samenzwering van Kelley Armstrong (Heb wel de andere boeken van haar)
Shopalicous van Sophie Kinsella
Carries dagboeken (mag ook in het engels) van Candance Bushnell

Kan je die ebooks ook op je laptop lezen?

niet dat ik weet eigenlijk, het zijn meestal epub formaten, zou je even moeten kijken waarmee je dat kunt openen

Ik heb zo’n 9000 boeken in het nederlands op mijn pc staan, kan iedereen wel helpen aan boeken xD
Ook een fijn download programma voor nieuwe boeken, alleen betaal voor dat programma 5 euro per maand (je kan er ook een hoop films etc mee downloaden)

En peachtwist, die boeken heb ik wel voor je. Note maar.

Hmm ik zit er nu wel heel erg aan te denken om zo’n ding te kopen. Volgens mij zijn ze niet meer zo duur ! :slightly_smiling_face: Ik reis ook super veel met de trein ect. en dan zijn dikke boeken echt geen pretje haha.

Waar downloaden jullie ebooks?
Ik download ebooks bij piratebay, maar ik vraag me af of er nog meer is.

Ik zoek nog alle boeken van Mel Wallis de Vries
en de Game of Thrones serie in het nederlands!
Als iemand me aan deze boeken zou kunnen helpen, dan ben je een held c: