gratis muziek/films download programma

hayyy
ik ben opzoek naar een goede muziek, films enz. download progromma voor mn mp4. limiwire doet het niet bij ons op de pc en daarom zoek ik een andere
weten jullie misschien nog een goede??

XXX

thepiratebay.org
is geen programma, maar je vind er best wel veel (vooral muziek)

daaaaaaaaaankje :grinning:

voor films moet je op BitTorrent sites kijken. Een hele goede is www.mininova.com

je typt in welke film je wilt, en je kan m zo downloaden. kies er wel eentje met veel Seeds.

ik ga radeloos downloaden, jippie, krijg je het ook wel van je pc af?

mijn zus heeft mirrors gedownload via die site, alleen die doet het niet >.<

en hoef je dan geen crack te downloaden?!
en kan iemand er miss meer info over geven. stel dat ik iets incl. crack download, waar moet ik het dan opslaan, en waarmee moet ik het opnenen enzo?

neen, je hoeft daar niks voor te installeren maar ik raad je wel aan om een andere webbrowser te gebruiken voor het gemak : Opera ( zoek bij google en download)… dat is een gewone internetwebbrowser zoals mozilla of internet explorer maar die gebruik ik zelf alleen voor films downloads omdat die een heel duidelijke Download’pagina’ heeft en als je die gebruikt worden automatisch je films daarin gedownload; én kan je download pauzeren, wat bij andere browsers niet kan. Je slaat die downloads gelijk waar op, en ze komen , als het goed is, want er zijn ook slechte films die gewoon niet werken, maar als het goed gaat komen ze gewoon in een bestandje waarmee je de film dan kan afspelen. Verder moet je meestal wel nog de ondertitels apart downloaden, maar daar is geloof ik al een topic over ergens ^

oké dankje!

iemand verstand van spellen downloaden?
stel dat je uhm, een uitbreidingspakket van de sims wil, wat moet je doen als die klaar is met downloaden (ik download via Bittorrent 6.1.2)

Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe werkt die site? :flushed:

up ^^

up!

Ik zou zelf geen torrents gebruiken… Je hebt een erg grote kans op een virus. Ikzelf download via 4usonly.info en www.downloads.nl en nieuwsgroepen voor films.

limewire.

downloads.nl

Ik gebruik voor films downloaden BitTorrent (haal ik van isohunt.com)
En voor liedjes gebruik ik DVDVideoSoft Free Studio, daar kan je alles van youtube afhalen. (aanrader)
Van limewire werd me laptop en mega sloom, en van bittorrent trouwens ook, daar download ik heeel soms films, als ik heel graag een bepaalde film wil

utorrent + thepiratebay.org
al jaren mijn beste vriend :tipping_hand_man: