Gratis Migi Nail Art Pens

Maareh, ik mag het dus eventjes proberen ^^
Welke 2 kleuren zal ik nemen? ^^

Ik persoonlijk heb voor paars en groen gekozen. Je kunt ook 1 met glitters doen of platinum. Heb hier een link voor je met kleuren:
http://www.selectmarketing.us/shop/home.php?cat=249

Aan de hand van de kleur en de set kun je een kleur bepalen die je wilt :slightly_smiling_face:

thanks!

Gratis is leuk! :stuck_out_tongue: ook maar even geprobeerd, ik heb rood met zwart of rood met wit. Weet niet echt welke kleur, maar ik zie het wel! Hopelijk werkt het (:
thanks voor het zeggen btw!

Zo, ik heb ook een berichtje gestuurd, ben benieuwd… Ik heb voor groen en blauw gekozen (;

heb je wel gevraagd of ze ook naar nederland verzend?

Ja ik ben ook benieuwd. In ieder geval een kans om deze pennen te proberen :stuck_out_tongue:

En heb jij ook je telefoonnummer gegeven?

Iedereen die er gratis één besteld: Wel even hier komen vertellen dat je hem wel of niet hebt ontvangen. Dat is voor de wantrouwenden onder ons ook wel zo prettig. Weten ze iig of Migi als bedrijf te vertrouwen is :slightly_smiling_face:

Nope, ze heeft alleen je adres nodig :relieved:

Ze verzend naat Nederland:

“Your shippingadres/ location is fine”

Dus dan ga ik ervan uit dat ze deze actie wereldwijd is.:slightly_smiling_face:

ze vraag bij mij ook om mijn telefoonnummer :open_mouth:

Bij mij deed ze dat niet. Als je het niet vertrouwd dan doe je het gewoon niet simpel als dat.

niet vertrouwen is een groot woord, maar geef mijn telefoonnummer niet zomaar aan mensen die ik niet ken. of aan bedrijven om vervolgens doodgebeld te worden met reclame! heb voor de rest alles gestuurd en hopelijk is dat genoeg :slightly_smiling_face:

Ze vroeg er bij mij ook om, ik heb geantwoord;

‘‘Hey, is it okay to just give you my email? Because if you’d call me it’d cost me some money I wish not to spend haha… My email is: …’’

Nogmaals: Ik denk niet dat als zij als professioneel bedrijf een wereldwijde promotie maken, de boel willen flessen.
Voor de wantrouwenden raad ik dan ook aan zelf op haar Youtube profiel te klikken en hun zelf een bericht te verzenden met al je vragen. (wel eerst een account aanmaken op YT)
Gaan ze vervolgens echt rare vragen stellen, ja dan heb je ook alle recht om het te wantrouwen. :slightly_smiling_face:

Ja idd en zij belt vanuit Amerika hè… Dan betaalt zij tot aande grens, en jij betaalt de hele verbinding van Amerika tot hier :stuck_out_tongue_winking_eye: Echt uberduur

Bij mij vroeg ze niet om een telefoonnummer. Dat is dan ook nieuw ineens. En als je je telefoonnummer niet wilt geven doe je dat niet. Dan zeg je gewoon: I have none. :wink:

Ik mail haar zelf wel ff. Ik vraag haar gewoon: BTW doe you need my phonenumber?