gratis mascara

Ik kreeg een link doorgemaild voor een gratis mascara.
https://www.gratismascara.nl/index.php?cid=3057875
is dit waar/veilig denk je?

<3!

Geen idee, als ik jou was zou ik het gewoon in de winkel kopen

denk het niet?? eveline lijkt verdacht veel op maybeline. en de actie duurt nog 62 dagen. dat is toch een beetje lang?

jaa heb niet gedaan , maar vriendin vroeg het af. Dus vandaar. Ik koop liever in de winkel idd :stuck_out_tongue:

In de algemene voorwaarden staat niks verkeerds. Alleen dat ze je kunnen mailen met andere acties. Er staat nergens iets over dat je dan klant wordt ofzo, en je dan op een gegeven moment iets moet gaan betalen.

ik heb het de vorige acti gedaan gewoon binnen gekregen en geen problemen mee gehad :slightly_smiling_face:

ik heb t ook een vorige keer gedaan, en ik kreeg t gewoon binnen, verder niks van problemen fzo.

Het is wel veilig, ik had het een tijdje geleden besteld en kreeg het gewoon binnen zonder geheime kosten ofzo.

Alleen is deze mascare onwijs slecht, hij doet niks voor je wimpers.

je krijgt die mascara wel. samen met ongelofelijk veel spam (de voorwaarden dus…)
net als die zonnebrillen

Ik kreeg de Black one ofzo binnen, omdat ze de eveline niet meer in voorraad hadden.

Bij dat soort acties krijg je gewoon een super cheape mascara (die nooit 12,95 waard is) gratis in ruil voor allemaal persoonlijke gegevens. Je moet dus verplichtje adres, e-mail en telefoon nummer, en soms nog een mini vragenlijst invullen. Je ruilt gewoon je gevens voor een mascara. De kans is dus wel dat je ineens behoorlijk wat nieuwsbrieven krijgt, en je gebeld kan worden door bedrijven. Maar je kunt de mail gewoon blokken, en telefoon weer ophangen :wink:

Ja ik heb deze binnen gehad, ik vind het flut mascara :stuck_out_tongue:

Ik heb het ook gedaan, ik kreeg zo’n dom flut mascara ding die je ook bij de Zeeman kan halen, dusja, je kan het proberen voor de rest is het wel gewoon veilig.

ik heb em net ook maar besteld, hele poeplyst ingevuld, overal ‘niet geinteresseerd’ bij gezet en een fake telefoonnr/spam-emailaccount gedaan, zodat die mensen me niet lastig kunnen vallen, alleen met brieven maar oke. =S

ik doe zulke dingen ook altijd
maar ik vul dan mijn 2e e-mail adres (die voor alle spam) in
zodat ik het niet in mn eigen inbox ontvang :grinning:
de mascara krijg je gewoon

Ik heb hem net ook besteld en ik zie wel hoe het gaat met alles. ;p

Ja, is betrouwbaar. Maar tis kutmascara.

Ja dat is betrouwbaar. Ik hem ook gehad. Maar zo kut vind ik hem niet hoor.