Gratis mascara?

Ik kreeg een mailtje vanaf het e-mail adres van een vriendin van mij, met de mededeling dat ik een gratis mascara kan bestellen. Op de site word er naar mijn gegevens gevraagd en moet ik vervolgens contact maken met mijn msn-contactpersonen lijst. Weet iemand of dit betrouwbaar is?

Dit is de link;
http://www.gratismascara.nl/

Ik heb het mailtje ook gekregen van mn zusje.
Heb er wel op gereageerd (mailtje overigens niet doorgestuurd naar de rest van mn contactpersonen voor zover ik weet)
Mascara is nog niet binnen, maar het is ook nog niet zo lang geleden.

Ik weet het niet,ik vind dat soort dingen altijd eng x]
Upje voor jou !

ziet er wel betrouwebaar uit…?

Dacht dat ik iets heb gelezen had dat je hem binnen 7 dagen krijgt ofzo? :stuck_out_tongue: Is het al langer geleden bij jou?

Hum, ik vertrouw dat soort dingen nooit, dus tsja, ik zou zeggen niet doen.

Ehm weet niet, had het mailtje daarna verwijderd.
Maar het is volgensmij nog geen week geleden. En vaak zijn die 7 dagen 7 werkdagen, dus eigenlijk 9 dagen.

Melanie (19 jaar) (Amsterdam)
Mascara kost een hoop geld en zeker als je een arme studente bent als ik! Nu kon ik gratis een mascara roller krijgen en hij werkt echt super! Bedankt imailo!

Hahahaha ja er zijn ook alleen maar dure. haha
maar ik denk niet dat ik t invul

algemene voorwaarden doorlezen :wink:
als erbij staat verzendkosten wel betalen is het dat alleen.
als er staat gratis… en verder ook niks is het echt gratis
is bestel ook weleens dingen gratis haha xd

Die mail kreeg ik ook, en ook een keer van een zonnebril.
Me vriendin had bij die zonnebril adres ingevuld enzo. Maar ze had 'm niet gekregen, ook geen kosten achteraf ofzo hoor. Maar ze kreeg 'm gewoon niet.

:ok_woman:
“Onder normale omstandigheden krijg je jouw mascara binnen 7 werkdagen thuis gestuurd.”

Ik vind beetje lullig om anderen er mee lastig te vallen.
Als je het zou doorsturen naar al je contactpersonen… (alleen dan)
Maar ik weet niet of betrouwbaar is maar goed een mascara doet me niks heb er genoeg xD

dat kunnen nooit goede mascara’s zijn…

Ik heb t ingevult op mn mailadres, waar ik dus geen contactpersonen op heb, dus ik val hier ook geen andere mensen mee lastig. Ik vind die enquete trouwens wel heel irritant, ben ns benieuws of ik hm krijg binnen 7 dagen. Ik laat t jullie wel weten of ik hem wel of niet krijg :slightly_smiling_face:

Ik vind het nooit zo fijn om mijn telefoonnummer in te vullen, weet ook niet waarom…

Hm ik wil dat zo ook wel proberen …

als je je telefoon nummer invult gaan hun je steeds bellen met acties ik heb ervaring je kan ook gewoon 10x 0 invullen dus 0000000000 bij telefoon nummer;)

Hij doet het niet eens bij mij, als ik die prijs aan moet klikken… :frowning_face:

ik heb het gedaan!
gewoon een telefoon nummer bedacht :stuck_out_tongue:
nu maar afwachten !