Gratis liedjes van Youtube downloaden

Stop met itunes mensen,
zo dom!

Je kan toch gratis op www.video2mp3.net youtube flimpjes downloaden.
Gewoon de link van je fimpje intiepen, en je download het geluid ervan.

I know its great, ik doe het ook altijd.

Ik denk dat best veel mensen het al weten ;p

Guess not, Itunes word nog steeds heel veel gebruikt…

Hm, ik doe het legaal want ik wil niet dat er over 10jaar geen muziek meer is.

^^ dat is de reden waarom sommige mensen nog wel muziek kopen! opzich wel een goede, maar ik doe het zelf niet =$ ik download gewoon.

Ben het eens met cococindy.
Ik koop nog cd’s. Vandaag nog 2 gekocht. Aangezien ik toch bijna alleen naar bands luister waarvan ik eigenlijk alles leuk vind. Heb van bijna alle muzikanten de hele collectie. Wel download ik soms liedjes, maar dat is vaak wanneer de muzikanten een free download actie doen :slightly_smiling_face: Noem me raar.

www.youtube-mp3.org kan je ook gratis muziek downloaden!

Cd’s kopen vind ik zelf niet zo leuk, je hebt toch altijd liedjes die je niet eens luisterd…

Ik koop liever cd’s.

Ik steun de artiest ermee, en ik vind het leuk om echt iets vast te hebben. Ik vind het ook leuk om later terug te vinden en dan weer te luisteren. Ik gebruik dat soort video2mp3 dingen alleen voor live versies eigenlijk.

is die site te vertrouwen ? geen virussen enzo ?

en dan kan je gweoon mee op mp4 zetten ? ;$

Ben jij dom ofzo?
Wees blij dat mensen nog via iTunes kopen, zo krijgt je favo artiest ook nog een zakcentje

^ja volgens mij wel en hij is betrouwbaar, heb hem zelf ook een tijdje gebruikt.

ik snap heel goed dat mensen toch muziek kopen om de artiest te steunen, ikzelf doe dit ook wel eens maar toch download ik mijn meeste muziek illegaal.

Ik download wel muziek, maar zelf vind ik het leuker, en beter, om gewoon de echte CD te kopen ipv alles maar te gaan downloaden.

Mensen dom noemen omdat ze Itunes gebruiken is pas dom.
Ik koop bijna al mijn muziek legaal omdat ik de artiest wil steunen. En trouwens als iedereen maar illegaal gaat downloaden is er in de muziek niks te verdienen. Muzikanten gaan dus een andere baan zoeken om aan geld te komen. En dan? Dan wordt er geen nieuwe muziek meer gemaakt.

Ik download ook heel veel muziek, maar ga binnekort maar even cd halen. Als ie hier in NL te koop is dan.
Ik vind een cd eigenlijk veel ‘echter’ dan het downloaden van muziek. (doe ik trouwens via Youtube-to-mp3converter, PERFECT gewoon!)

die heb ik ook maar die doet het niet meer bij mij sinds youtube is veranderd Help!!