gratis hema spiekpen. wat vind jij ervan?

hoihoi,
ik zag in de hema gister een poster met dat als je op hema.nl een spiektip geeft, je een coupon voor een gratis spiekpen krijgt.
(ik zit nog steeds te wachten tot de site normaal is geladen want ik krijg allemaal streepjesXD)
wat vinden jullie daarvan? op msn.com staat namelijk een artikeltje dat ‘dit te ver gaat’, ik vind het wel meevallen want een enorme pen waar je een stuk papier uithaalt valt naar mijn weten best op…
*en hebben jullie zelf nog spiektips;)??*

ik vind het wel grappig, maar ik spiek gewoon altijd op mijn eigen manier. :stuck_out_tongue: ik leg het half onder mijn been en dan kan ik het lezen. sommige docenten zijn toch te dom…

Leuk toch? Maar ik schrijf soms dingen op mijn typex-potje, niemand die dat merkt. :’)

Ik vind niet dat iets als spieken aangemoedigd moet worden. Wat voor een voorbeeld ben je dan voor kinderen. Dit gaat mij idd ook te ver, als ze nou iets hadden waardoor jongeren beter kunnen leren.

Idd. Ik legde soms een hele boek op mijn schoot, niemand die het merkte :C.
OT: wel grappig, ik vind het niet te ver gaan of zo.

oh dit is de site voor de coupon. ik kreeg de site van hema niet geladen waar je zelf je spiektip kon invoeren… zucht.
http://spieken.hema.nl/img/spiek_coupon.pdf

(ik ga hem trouwens wel halen als ik nog naar de hema gaXD)

Echt zo’n bruggeractie dit.

Maar goed. Als bepaalde mensen het niet kunnen laten om zo’n pen te gebruiken, moeten ze het zelf weten. De consequenties zijn nu eenmaal voor hunzelf.

Spieken is dom en moet niet aangemoedigd worden, maar ik denk dat zo een pen toch niet zal werken.

als ik iets niet weet gebruik ik me ipod;p wij mogen gewoon soms muziek luisteren onder toetsen(aa) hihi

Ik las net ergens dat er ophef was ontstaan door deze spiekpen. Ik vind het eigenlijk niet kunnen.

Ik vind het wel grappig,alleen hun doen dat.
Haha,maar nu gaan de leraren dus ook op die site kijken,dus gaan ze er rekening mee houden.
Dus het gaat sowieso niet lukken.

Ah, dit was ook op het nieuws. De docenten zijn verteld dat ze op die speciale hema site moeten kijken :’)

Vind het zelf nergens op slaan, dat moedig je toch niet aan? -.-

Spieken is meestal iets “stiekem’s” om nou met een spiekpen te komen… dan moedig je het wel aan, alsof het heel normaal is.

ik vind het oo wel grappig. er bestaan al 10000000000 spieksites/hyves. maarja 1 meer of minder maakt ja ook niet uit. alsof leraren met een lampje elk papiertje gaan nakijken.

Ik vind het niet kunnen, het is fout en niet zo slim. I mean, het is vergelijkbaar met; Als je een goede tip weet hoe je drugs kunt smokkelen, krijg je een bon voor gratis 50 gram coke!

-oke, dat is dan wel weer overdreven, maar tsja, zoiets is het wel. Als je met coke wordt betrapt krijg je straf, en met spieken ook. Beide is fout -en beide zijn soms aantrekkelijk-

Ik vind het ook wel grappig. ik bedoel-
zo’n ding is overduidelijk of ben ik nou gek.

ik gebruik gewoon mijn eigen spiektip.
(bijslimmedocenten)

ik doe een bjorn borg of pieces aan met zo’n rand.
en daar plak ik een etiket op en daar schrijf ik mijn antwoorden
op. Die vouw ik dan over mn broek als ik zit en kan’k alles lezen.
als die docent zegt laat me is kijken.

krijgt die’n knal. ik bedoel hij gaat niet in mn onderbroek kijken.

xd (stickertje zit nl. aan de binnenkant.)

haha. dit doek alleen bij docent engels en gs. die lette fucking goed op.

xx