gratis/goodkoop fotoshoot?

heeeii mensen,

ik wil met een vriendin van mij graag fotoshoot doen, en ik heb een beetje op internet gekeken enzo.
maar meestal zijn ze zo 100/150 euro.
en dat is nogal prijzig voor ons beide.

dus misschien weet iemand iets of iemand, waar het goedkoper is of gratis?

groetjes!

je kan het door iemand hier op gs laten doen.

Ze zijn er echt wel goedkoper hoor.

Ik zou het gratis voor jullie willen doen :slightly_smiling_face:

ja njah, budget is niet echt hoog van ons (L

@ lovecandyXx waar woon je dan ongeveer, wij leiden/haarlem . en heb je ook een voorbeeld van je werk?

xx

in mijn fotografie topic http://forum.girlscene.nl…arcy/list_messages/165636

ik woon vlakbij delft/denhaag

sommige fotografen rekenen ook per foto geloof ik, maar inderdaad als je het goedkoop wilt, vraag het aan al die talenten hier op GS!

wauw mooie foto’s!
Den haag is wel te doen denk!

slijmbal… ;p
Ik geef mensen gelijk, vraag het aan girlsceners :slightly_smiling_face:

ik heb al van paar mensen gezien, en ik moet zeggen, ziet er indrukwekkend uit!

haha, misschien wel een beetje, maar er zijn er toch veel die er wat van kunnen, vind ik :wink:

-

Vakantieveilingen.nl

jaa, maar das of alleen, of met je vriend, niet met alleen een bvriendin!

Ik ken iemand die het voor 35 euro per uur per persoon doet. Is in Den Haag. Zijn naam is Mervin Sandikromo, moet je ff googlen.

ik gaat ook daar ff nr googelen!

En ik heb je toegevoegd (:

op vakantieveilingen heet het dan wel romantische fotoshoot enzo, maar het is voor jezelf een een persoon naar keuze…

ooh okee :slightly_smiling_face:

Als je helemaal naar België wilt reizen (Turnhout) wil ik het ook wel doen.

Kom naar Den Bosch of betaal mijn reiskosten. Dan wil ik die foto’s wel maken, maar dan zijn het wel buitenfoto’s, niet in een professionele studio. :slightly_smiling_face:
Alleen voor het uitreiken van de foto’s gaat het je misschien wat kosten. Als ik ze kan mailen is het gratis, als ik ze op een CD moet zetten betaal je sowieso de kosten van de CD. En als je het zonder copyright wil betaal je niet zo heel veel voor een foto.