Hee,
mijn laptop doet de laatste tijd erg raar;
eerst ging mijn webcam de hele tijd opeens aan, toen ik hierachter kwam heb ik meteen een papiertje voor de camera geplakt. Daarna ging mijn camera ook af en toe nog aan, maar dan was hij telkens na 2 secondes weer uit.
En de laatse tijd is mijn computer twee keer uitgegaan, zomaar, zonder dat ik op afsluiten had gedrukt. Ik kreeg een blauw scherm, met allemaal cijfertjes, te zien voordat het beeld zwart werd en ik de computer weer opnieuw aan kon zetten.
Ik vind dit allemaal een beetje raar en ik ben nu bang dat wanneer ik nu mijn internetbankieren o.i.d. open, iemand mijn pincode kan bemachtigen.
Ik wil graag mijn Mcafee Intenet security verlengen, maar hiervoor heb ik een accountnaam en wachtwoord nodig, maar die weet ik niet, aangezien mijn moeder normaal gaat over de internet beveiliging.
Ik kom wel eens op sites waar het niet helemaal virus vrij lijkt te zijn (torrents, online films kijken etc.), dus ik wil wel graag mijn computer beveiligd hebben, zodat hij niet chrashed.
Aangezien ik dus niks via internet bankieren wil doen, en ik ooit ergens heb gehoord dat je naar een of andere site kon gaan voor gratis beveiliging, vroeg ik me af of jullie misschien weten waar ik mijn computer gratis kan laten beveiligen.
Alvast bedankt!