Gratis geurtje

Hee :slightly_smiling_face:
ik vroeg me af iemand ervaring had met deze site: http://www.gratisgeurtje.com

Ik vond deze site, maar is dit wel betrouwbaar?
Het is wel leuk als je echt een gratis luchtje kan bestellenā€¦ :grinning:

Het komt niet voor niks als spam je email binnenā€¦

ik vroeg het me gewoon af, als iemand nou weet dat het bijv betrouwbaar is of juist niet is dat toch wel handig :slightly_smiling_face:

Er staat dat het gratis is, dus dan neem ik dat toch aan.

Ik had de mail ook gekregen, en als mailadres stond er iets met gratiscondoom ofzo. (: dus ik zou het maar niet doen als ik jou was :wink:

I donā€™t know :grin:

Het is wel gratis ja, maar ik denk dat je dan enorm veel spam thuis opgestuurd krijgt en heel veel wordt opgebeld (omdat je natuurlijk je gegevens moet opgeven als je dat geurtje wilt ontvangen).
Kiezen of delen. :3

Geen ervaring mee ofzo. Maar lijkt me idd dat je dan heel veel spam enzo krijgt.

ik heb vorige week donderdag een gratis geurtje besteld.
Heb geen spam, en het geurtje ook nog niet, maar die zal ergens volgende week vast wel komen!

Oh je moet je trouwens wel aanmelden op een site (goudmails, kun je geld verdienen, door op advertenties te klikken die in je mailbox komen).
Maar je kan je eigen daar ook weer afmelden, heb ik ook gedaan!

Ik heb die mail ook gekregen, maar ik vertrouw het niet helemaal dus ik bestel niks, voor je het weet wordt je doodgegooid met reclame en alles :confused:

ik heb het geurtje van lacoste. Het is maar een klein proefflesje dat je krijgt.

ik vertrouw zulke spam nooit, er zit meestal iets achter.

Hoeveel ml is het?