'Gratis geld verdienen'-sites

Euroclix! Laatst nog 10 euro laten overmaken! :smirk:

Heb ik gedaan, maar kreeg als maar niets. Onzin dus.

Ik heb ervaringen met money miljonair. Heb nu zelf 13 euro maar laat het nog niet uitbetalen omdat ik dat een maand voordat ik op vakantie ga, ga doen. Dan heb ik een ‘extra’tje’ maar 500 euro verdien je zeker niet!! Het is 20/30 euro in het jaar denk ik ongeveer…

*KLIK*

ik ben lid van euroclix, lekker makkelijk di emailtjes.
enquetes doe ik niet, ben bang dat ik troep thuisgestuurd krijg.
(iemand hier ervaring mee ?)
heb nog niet uitbetaald gekregen ben september begonnen en zit op 15 euro ongeveer…

en ik heb verder geen idee welke site goed zijn…
iemand ?

sommige worden zomaar opgebeld door een of andere weetikveel wat.

Ik heb meegedaan aan enquetes. En wordt zoveel ‘‘gestalkt’’ door die privé nummers van die bedrijven. Laatst werd ik gebeld en nam mijn verloofde op, daarna belde weer iemand, scheen de zelfde te zijn, met een ander doel weer. Dus veel zijn wel echt erg. Elke dag zo’n 10 telefoontjes. Zeggen dat ik daar en daarin geinteresseerd ben, terwijl dat dus totaal niet zo was.

Ik heb laatst ¤5,- gespaard bij zinngeld. Heb ik uitlaten betalen maar ik ben gestopt want vind het niks.
Ben nu alleen lid van Moneymiljonairs daar zit ik op ¤12,- spaar daar nog ff door

Ik heb hier hele goede ervaringen mee!
Ik doe het al een tijdje en het bevalt goed.
Je moet natuurlijk niet denken dat je bakken met geld krijgt,
maar het is een leuk bedrag wat je kunt sparen en uitbetaald wordt.
Ik doe het bij Moneymiljonairs (http://www.moneymiljonair.nl/?u=926118&c=nl&rt=2) en Euroclix (http://www.euroclix.nl:80/app?Ref=692903 )
Allebei goede ervaringen mee!

Zelf doe ik mee aan zinngeld en ipay
zinngeld is wel chill want dan wordt je uitbetaald als je 5 euro hebt, en je kunt iedere dag op nieuwsberichten reageren waardoor ook weer 4 cent verdiend, en voor ieder mailtje die je opent krijg je geld en ook nog eens geld in je spaarpot dus dat is wel chill

Ik doe Euroclix, MoneyMiljonair en Zinngeld. En dan alleen mailtjes klikken, ik vul geen enquêtes in waarbij je je telefoonnummer of e-mailadres moet achterlaten, want dan laten ze je niet meer met rust en moet je allerlei sms kosten gaan betalen enz.
Zolang je alleen maar klikt gaat het prima.

gekkengoud werkt echt het best, veeel beter dan moneymiljonair en al die anderen! en het is ook 100% betrouwbaar. ik vul trouwens gewoon altijd valse nummers in haha

Jullie verkopen eigenlijk gewoon jullie persoonlijke gegevens. Hardstikke gevaarlijk dus.

Oh my god, wees niet lui en ga gewoon werken.

Ik doe aan Euroclix, en dat is wel betrouwbaar.

Overdrijven is ook weer een vak?

Ik doe aan Euroclix en Zinngeld en vooral Euroclix gaat bij mij hard. Moneymiljonair deed ik, alleen ik kreeg in een halfjaar 4 mailtjes dus ben daar mee gestopt. Daarnaast doe ik mee aan Stempuntonderzoeken en onderzoeken van Opinieland.

Alsof mensen die dit doen bij voorbaat niet werken en lui zijn. :’) Zonder veel moeite iets bijverdienen is altijd fijn toch?

bij zinnegeld willen ze je adres enz weten als je je gaat registreren is dat wel betrouwbaar?

Ik heb nog nooit geen problemen gehad met Zinngeld. En ze betalen ook netjes uit.

Ik heb MoneyMiljonair :slightly_smiling_face: Ik vul altijd m’n oude telefoonnummer in, dus heb geen last van bellers. Daarnaast geef ik sowieso altijd aan dat ik nergens in geïnteresseerd ben, en heb nog nooit iemand aan de deur gehad of post van een onbekend bedrijf gekregen. Het sparen duurde wel even de 1e keer, maar het was binnen 1 dag uitbetaald. Nu ben ik weer bezig en vul ik vrijwel elke enquete in; ik heb nu ruim 400.000 parels sinds 27 april! [Oke, er zitten wel 80.000 parels bij van een bestelling bij bol.com, via MM.]

dat soort sites verdienen enorme bedragen met het doorverkopen van jouw gegevens