Je ziet best vaak op internet advertenties, hoe je gratis geld kunt verdienen, MoneyMiljonair bijvoorbeeld, is wel een bekende geloof ik. Maar ook als je bij google intypt ‘gratis geld verdienen’ of iets in die trent, krijg je meteen talloze site’s, waarbij je dan dus je gegevens moet invullen, vervolgens ontvang je dagelijks/wekelijks (dat verschilt geloof ik per site) mails, die je moet lezen, en enquetes die je moet invullen. Op die manier kun je dan dus punten sparen, en die punten kun je dan vaak inruilen voor geld, of inruilen voor spullen zegmaar.
Maar nu vraag ik me dus af, is dit allemaal echt, en betrouwbaar? Ik bedoel, dan kan heel Nederland toch op deze manier geld verdienen? Vooral studenten zullen op deze manier heel makkelijk aan geld komen, zonder ervoor te hoeven werken, aangezien je al gauw 500 euro per maand ‘verdient’. Dusja, mij lijkt het nogal sterk allemaal, en ik denk dat ergens een addertje onder het gras zit, maar ik zou niet weten waar precies. Dus mijn vraag is, of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? En wat is je mening hierover?