Gratis films kijken op zonder account, downloaden of betalen

Heey,

Ik wil graag films kijken maar ik weet niet welke site ik moet gebruiken. Ik heb al heel veel forums gekeken, maar dan staan er wel sites, maar die snap ik niet. Kan iemand mij uitleggen op die sites of op andere sites hoe ik gratis films kan kijken en ook geen account hoef aan te maken of te downloaden??

xxxx

ik download zelf al mijn films super handig, dus ik weet geen site xd

@OpblaasKrokodil hoe download je ze dan?

o, okee , maar ik mag ze niet downloaden dus ik wil graag gewoon kijken :grinning:

letmewatchthis.com en solarmovie.eu
en dan putlocker en sockshare zijn de fijnste vind ik, tadaaaa

Hier is het Algemeen Online Films/Series Kijken topic voor bedoeld.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/239936

Staat gewoon als sticky bovenaan in dit subforum. Niet te missen. Volgende keer graag even goed kijken en de zoekfunctie en/of Google gebruiken.

ow , Sorry :I

oh ik zal het even allemaal uitleggen:
je zoekt een film (obviously :’) en dan klik je op de film die je wilt. dan zie je onder de beschrijving van de film en acteurs enzo allemaal links. (NIET OP DAT PLAY NOW OF DOWNLOAD KLIKKEN) vaak zie je daar putlocker en sockshare tussenstaan. dan klik je daarop. dan vermijd je alle ads en pop-ups, ik bedoel, die klik je weg. op het begin als je erop hebt geklikt moet je weer niet op dat play now of download klikken maar zie je in het midden een klein wit kopje met continue to play movie (ofzoiets). daar klik je op, dan komt er weer reclame, en dan zie je rechtsbovenin een grijsachtig kopje staan met groene letters. klik daarop, dan op play en kijken maar :wink: je moet het even doorhebben en dan vind ik het heel chill

Okee, maar waar is dat putlocker en sockshare dan??? en als ik daar dan op klik kan ik dan kijken??
(sorry sorry ik ben echt dom in dit soort dingen :$)

OKeee thanks !!
ik wil graag de film : LOL zien… moet je dan daar onderaan bij al die version 1, version 2, version 3 enzo. daarachter staan sites. moet daar dat putlocker of sockshare staan??? want ik zie het eigenlijk neit “$”$"$"$"$

www.ikwilfilmskijken.nl je hoeft ze ook niet te dowloden of betalen! :slightly_smiling_face: Maar soms doet die het niet dat is wel wat minder (Dan start de site niet op of de film zelf niet) En soms is het wel slechte kwaliteit maar veder wel een goede site! xx

Veel mensen willen die film online zien. Maar dan heb je pech. De enige versie die momenteel online te vinden is, is een Russisch nagesynchroniseerde versie. Een fatsoenlijk Engelse versie is nog NIET op het internet te vinden. Geduld dus.

http://www2.zmovie.tv/

ja toevallig bij die film bestaat er geen putlocker of sockshare haha :’)

ow haha, dan kijk ik wel een andere :slightly_smiling_face:

Hahah ik ben eergisteren naar LOL geweest echt een aanrader dat moest ik even zeggen :stuck_out_tongue: x

Dankjeuu ik kan film kijken !!! :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
alleen geen ondertiteling. hoe krijg ik dat erbij?? ?of is dat er niet

Geen dank :slightly_smiling_face: Bij sommige zit er geen ondertiteling bij dat ik ook stom…

Google voortaan even op girlscene + *zoekwoord*, want hier zijn al vele topics over!