gratis film bij m&ms

voor diegene die het niet weten, je krijgt nu een gratis film bij 3 verpakking m&ms of maltesers, of allebei natuurlijk:P

ik heb nu dus 3 zakken voor mn neus staan maar ik weet niet welke film ik moet kiezen :stuck_out_tongue:

dit zijn ze:
happy feet
blood diamond
no reservations
ps i love you
i am legend
oceans thirteen

ik twijfel eigenlijk alleen maar tussen ps i love you en no reservations, de rest vind ik niet zo leuk of heb ik al gezien.

dus wie heeft deze 2 films gezien? en welke zouden jullie kiezen?

Ps I love you heb ik zelf op DVD. Ik vond m in de bios wel echt leuk, maar toen ik hem erna terugzag viel ie tegen. Een beetje langdradig.

No reservations heb ik niet gezien. Dus daar kan ik niets over zeggen

up?

PS. I love you is echt mooi!
I’m Legend ook!

Ik vond no reservations leuk volgens mij :’)

ps I love you :grinning:

Ik heb blijkbaar no reservations al 2 x gezien bij een vriendin, maar kan me niet echt meer iets van de film herinneren. Vond hem dus vast niet leuk.

ik zou Ps. i love you doen (;

Ik vind I am Legend echt een hele goeie film. Ik weet niet of je War of the World gezien hebt, maar het is zo’n soort film. Ik zou echt voor I am legend gaan, maar ik hab de rest ook niet gezien. :’)

ik vond war of the world fso niet leuk, maar I am legend weer wel haha

blood diamond :grin:
of ps. i love you.

Maar in welke winkel is dat? :open_mouth:

ps. i love you heb ik van de week gezien, ik vond hem zooooo leuk.
dus ik zou die nemen!

Ik vind I’m legend niet op War of the worlds lijken, aangezien I’m legend 100.000x beter is. Ik zou dus I’m legend kiezen. Ps. I love you is ook leuk, maar te langdraadig.

Wow, ook bij de C1000?! :grinning::smiley:
Dan ga ik ze ook halennnn!

Ps: i love you viel me in de bios een beetje tegen,
en ik heb van no reservations gehoord dat íe heel mooi was, dus dan zou ik die kiezen!!

No reservations vond ik erg leuk.
Maar ik heb ps I love you niet gezien… dus ik weet het niet :stuck_out_tongue:

het is in alle winkels,
het is echt een m&ms actie
je moet 3 zakken kopen en dan staat er onderin een actie code, met 3 actiecodes kan je de film aanvragen
wel de verpakking bewaren want die kunnen ze opvragen ofzoiets…

ik heb btw no reservations gekozen, dus dit topic kan sluiten, tenzij iemand nog verder wil praten over de actie:P

waar moet je die film dan ophalen?

P.S i love you vond ik behoorlijk saaaaaaaaai

Die krijg je thuis gestuurd.
OT : P.s I love you is heel leuk zeker als je het boek ook hebt gelezen :grinning:, ik heb hem zelf ook besteld.