gratis-condooms.nl

Hallo,

Ik heb vanmiddag een pakketje van gratis-condooms.nl gehad. Ik heb dit niet besteld. Het is wel op mijn naam en adres besteld.
In het pakket zit een fractuur van de condooms, namelijk 1.95 verzend kosten en er komt nog een levering van 12 condooms voor 12,95 euro.
Op de brief zelf staat dat het betalen van deze leveringen moet. Dit ben ik natuurlijk niet van plan. Wat kan ik hier het beste aan doen?

Alvast bedankt.

Contact opnemen met het bedrijf en ik zou ook aangifte doen. Fraude met namen/adressen komt veel voor, vrienden van onze familie hebben er ook veel problemen mee gehad. Je had het achteraf beter gelijk kunnen weigeren.

Dank je wel. Ik zal morgen gelijk contact op nemen met het bedrijf. Wat kan ik het beste doen als ze er niks aan kunnen doen? Aangifte lijkt me erg ver gaan

Waarschijnlijk kun je het wel regelen met het bedrijf, als jij de spullen weer terugstuurt. Zij kunnen ook zien met welk e-mailadres de bestelling is gedaan enzo.

Er staat dat ik het binnen 14 dagen terug kan sturen, maar alleen als het ongeschonden en ongebruikt is. Ik heb het geopend omdat alleen mijn adres en naam op de voorkant stond. En hoe moet ik het retouren? De envlop in een andere envlop, adres van het bedrijf er op in brievenbus?

Beetje malafide site als je het mij vraagt. Links met ‘#’ die nergens heen leiden. Zoiets doe je doorgaans alleen als je de site bouwt voor zover ik weet, niet als hij al online staat.
‘Gratis’ condooms aanbieden met verzendkosten en een zogeheten ‘proefperiode’ met verplicht bestellen van minimaal 1 extra pakket van 12,95. Geen thuiswinkel waarborg merk, recensies, niks.
Tot mijn stomme verbazing hebben ze zowaar een adres en KVK-nummer.
Je bent geen contract met ze aangegaan (om die condooms te bestellen moet je dus de voorwaarden accepteren) anders zou je wel van die zending weten. Ik zou iig geen cent aan ze uitgeven. Laat hen de terugzending maar betalen, vind ik dan.

Precies! Ik wil er het liefste ook geen geld aan uitgeven, en al helemaal niet aan het vervolg Maar als ik het niet opzeg blijven er pakketjes komen en gaat het meer geld kosten. Het nummer dat op de brief staat doet het ook niet. En op de site kan ik ook geen email vinden.

Probeer anders eens te googlen of andere mensen ook dit probleem hebben?

hee,

ook ik heb dit gehad maar ik moest 99.50 euro betalen ik heb aangifte gedaan en er komt al een rechtzaak je kunt het gewoon inleveren bij de politie en die doet de rest :wink:

Succes!

ik heb ook een keer een mail gehad van dit dat iemand dit had besteld, maar ik moest die mail bevestigen en had dat niet gedaan dus er werd niks verzonden.
maar inderdaad, contact opnemen met het bedrijf.

Een rechtzaak voor zo,n klein bedrag?

^

Ik vind dat nog best veel hoor

Misschien een rechtszaak in het algemeen tegen die site?

Zou kunnen ja.