gratis bliklipjes?

Hallo!
Ik spaar sinds kort bliklipjes om dingen van te maken, maar niemand bij on drinkt blikjes! Heeft 1 van jullie lipjes die ik mag hebben? Verzendkosten betaal is dan zelf wel, ze kunnen in een enveloppe?
x

omg, hahahahahahahhahahahaha.

sorry. :grinning_face_with_smiling_eyes:

?

wat is hier zo omg hahahahahaha aan?!
ot- sorry ik drink ook geen blikjes!

wat is daar mis mee? Je kan er hele leuke armbanden mee maken, alleen ik ken niemand die veel blikjes drinkt…?

sorry ik heb er maar 1, en die gebruikte ik wel’s als kettinghanger :]

ik drink eingelijk iedere dag wel blikjes (:
mischien kan ik er een paar voor je bewaren

het is goed als ik de verzend koste niet zelf betaal

ja, sorry hoor, maar ik vind het een beetje stom als je hierop gaat vragen,
dan wil je ze denk ik wel heel graag.

& ik weet dat je er leuke dingen van kan maken.
het kan ook aan mij liggen,
maar ik vind het raar. (’:

Ik heb er wel een aantal, maar ik drink mezelf oook de lep lazeres aan Energie, omdat ik ze zelf ook nodig heb x]

wat is er gek aan ? x]

Oke

Er zijn wel meer mensen die dat vragen hoor, maar van mij mag je dat vinden, geen probleem :stuck_out_tongue_winking_eye: Mensen die ze niet sparen kunnen ze voor mij sparen als ze dat zouden willen, en sommige mensen sparen ze maar doen er niks mee. Beetje doelloos dat je gaat reageren als je me toch niet wilt helpen :wink:
Ja, je hebt gelijk. Ik wil ze heel graag, want ik weer niet hoe ik er anders aan moet komen!

Echt! Nou dat zou ik heel leuk vinden! Maar hoe wil je ze versturen en hoe zijn de verzendkosten dan? x

sorry, heb er geen en drink zó weinig blikjes, daar heb je ook niks aan.

oke dan,
dan ben ik maar de enige die dat vind. (’:

en volgens mij ben ik ook niet de enige die zo doelloos reageert ofzo?

Tot nu toe wel :wink: Maargoed, verder ga ik niet meer met je in discussie.

Blijkbaar (:

Ik spaar ze niet en drink eigenlijk ook vrijwel geen blikjes…
Succes met sparen!

Dankjewel! :grinning:
Ik ga het vandaag aan de broer van mijn vriendin vragen, die drinkt volgens mij wel veel blikjes. Maar ik vind dat zo stom om te vragen xD

oke dan, dan ben ik maar de enige die dat vind. (':
Ja, dat ben je inderdaad, ik vind het een best normale vraag.
Dankjewel! :grinning: Ik ga het vandaag aan de broer van mijn vriendin vragen, die drinkt volgens mij wel veel blikjes. Maar ik vind dat zo stom om te vragen xD

Anders vraag je het aan je vriendin, of zij het aan haar broer kan vragen…
En ik geloof dat de verzendkosten onder de 1 euro zitten als het door de brievenbus past, anders moet het met de pakketpost mee. Het weegt namelijk niet zo heel veel, en anders kun je het in twee enveloppen sturen. Misschien is het ook handig om het in zo’n envelop met bubbeltjesplastic te doen, dan kan het niet door de envelop heen gaan.