GRATIS 2 super lieve katers..Plz help!!

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/p480x480/1461022_611545868908039_1880069336_n.jpg

Hallo allemaal,

Ik zoek een nieuw thuis voor mijn 2 lieve katers, Shy en Simba, van 4 jaar oud. Ik ga binnenkort samenwonen en door prive redenen kan ik kan ze helaas niet meenemen. Het zijn twee lieve aanhankelijke katten die erg van knuffelen houden. Shy is 2 jaar terug geopereerd aan zijn blaas, hij had last van blaasgruis en moest hierdoor een operatie ondergaan. Tijdens deze operatie is hij gecastreerd en is er een penisamputatie uitgevoerd, omdat zijn plasbuis te erg beschadigd was. Mijn katten eten om deze reden speciaal anti blaasgruis voer. Ik zoek een nieuw huisje voor hun allebei, aangezien het broertjes zijn en ze aan elkaar gehecht zijn wil ik ze niet scheiden.
In mijn omgeving heb ik al overal navraag gedaan, maar nog niemand kunnen vinden die ze in huis kan nemen. Dus ik hoop dat ik via deze weg een oplossing kan vinden. Inmiddels ben ik de wanhoop echt nabij. Mijn ex zou me helpen met zoeken, aangezien het ook zijn katten zijn, maar na een lang scheldkanon via de telefoon kwam het er op neer dat ik dood kon vallen en die ‘‘vieze tering katten’’ erbij. Ik ben echt al super lang op zoek naar een nieuw baasje, een keer dacht ik er 1 gevonden te hebben, maar die liet het een paar dagen van te voren af weten. Als iemand van jullie voor deze lieverds wil zorgen, of iemand in jullie omgeving dan hoor ik het graag! Voor meer info stuur maar een prive bericht.

Alvast heel erg bedankt!

Liefs

ps. Ik woon in Kampen

Oh ik wil zo graag een kat, maar dat mag niet hier :c

Aaah, helaas heb ik al een kat anders had ik je graag geholpen! Wat vervelend dit, vooral dat verhaal van je ex ook… Hopelijk word er snel iemand gevonden.

Wat een schatjes, mijn hart breekt. Helaas ben ik allergisch voor katten en heb ik een hond ;(

Wat een schatjes! Ik had ze graag overgenomen, maar helaas hebben mijn ouders het niet zo op katten. Ik hoop dat ze snel een nieuw baasje zullen vinden!

up

Wat een vervelende situatie zeg! Ik hoop echt dat je snel nieuwe baasjes voor ze vind. Ik heb zelf al een hond en ik mag geen kat(ten) erbij, maar upje voor jou en je twee lieverdjes. Upje voor je topic!!!

Precies dit! Succes met zoeken :slightly_smiling_face:

Per wanneer moeten ze weg? Mijn vader en moeder zijn uit elkaar en mijn moeder heeft de katten meegenomen…

Per 20 december krijgt mijn vader zijn nieuwe huis, dus dan zouden wij ze eventueel (ik moet het eerst vragen) kunnen halen.

Kunnen ze buiten (zijn ze dat gewend) en eventueel met andere katten? De oude bewoners laten namelijk hun poes (9 jaar) achter, omdat zij naar een appartement gaan en het zielig vinden als hij niet meer naar buiten kan.

Liefs

even een tip voor je: doe ze niet gratis weg. Vraag een bijdrage. Niet om geld te vangen maar iemand die er geld voor wil neerleggen is betrouwbaarder.

Awh wat een lieve katten!
Wij hebben thuis al 3 katten, waaronder ook een met blaasgruis.
Ik hoop dat je snel een nieuw baasje voor ze kan vinden!

Wat een schatjes zeg, helaas willen mijn ouders geen katten in huis nemen. Ik wens je veel succes en dat je maar een betrouwbaar nieuw baasje mag vinden! :slightly_smiling_face:

Bedankt voor alle lieve reacties! Een bijdrage snap k, maar dat maakt t ook lastiger, op marktplaats staan al ontzettend veel gratis kittens. En mensen nemen liever een schattige gratis kitten dan 2 volwassen katten waarvan 1 ook nog ‘‘medische mancementen’’ heeft en als ze dr dan ook nog voor moeten betalen haken ze helemaal af…

En ramona k heb je een pb terug gedaan :grinning:

Ik hoop nog steeds op lieve baasjes. Dat ze snel een nieuw baasje vinden, want ze zijn wel echt schattig.

Ik heb er al 2, ik zou ze er zo erbij nemen maar mama laat dat niet toe helaas!
Ik hoop dat je snel een goed huis vind voor deze lieverds!

Misschien kan je naar een kattenforum gaan.

Up! Misschien kattenfora proberen idd…