Graspop Metal Meeting

GRASPOP METAL MEETING 2012

Who’s going, Who’s not?

Check line up and more information here
Weet er iemand nog geruchten over bands?

http://www.thebigfive.net/wp-content/uploads/2012/03/Graspop-2012.jpg

Ik en mijn vriendin gaan waarschijnlijk maar het is nog niet zeker haha

ow echt super vet.
voor welke bands gaan juulluie heen?

Ik ga heen (:
Tot nu toe voor:

Black Sabbath
Motörhead
Slayer

Sabaton
Megadeth
Kyus Lives

Pennywise
Dimmu Borgier
Children of Bodom
Europe
Lamb of God
Alestorm
Leprous

Ben zeker benieuwd wat er nog komt :slightly_smiling_face:

ik & mn vriend gaan waarschijnlijk met een deel van mijn familie mee c:

Oh en voor: children of bodom, amon amarth en slayer

Nee, Groezrock!!!1

@tanjerr is cool

@Cottonmouth
omg vet cool met je fam. xD

billy talent op groezrock <3

ma vind de rest van de line up nie zoo

SLAAAAYYYEEERRRR

@supersushihero gewoon het voordeel van een chille familie.

ik ga even douche

ik ga even douche

dubbel

Ik twijfel nog… Want ik wil heeeeel graag Black Sabbath zien, maar ik ben al eens naar Graspop geweest en toen viel het echt tegen. :s En ik ben bang dat het weer zo zal zijn…

Wat viel er tegen dan? Ik was vorig jaar heen, niets te klagen gehad (:

Ik ging een paar jaar geleden, voor KISS (de andere bands interesseerden me niet zo). Je moet weten dat ik een échte fan ben van KISS en al maandenlang aan het uitkijken was naar het concert. Mijn vriendin en ik zijn beide niet echt alto’s (een klein beetje, maar helemaal niet zoals de mensen op Graspop). En we werden echt nagestaard, ik voelde me er echt ongemakkelijk bij. We stonden ook al een hele dag voor het podium te wachten, om een goede plaats te hebben voor KISS. Hoe later het werd, hoe heftiger de moshpits waren… Een half uur voor het concert van KISS werd het echt te heftig en moesten mijn vriendin en ik naar achteren. Byebye goede plaats waarvoor we een hele dag gewacht hadden… Bovendien, toen we achteraan stonden begon er een jongen ruzie met ons te zoeken en wou vechten. Toen moesten we weer ergens anders staan. Die plaats was ook niet echt ideaal: er stonden vijf mannen in een cirkel elkaar aan te moedigen om om ter 't meest te kotsen. Maar zo had elke plaats wel iets raars, dus we zijn gewoon blijven staan dan :stuck_out_tongue: Het concert zelf van KISS was supergoed, maar er was helemaal geen sfeer. Alle metalheads waren echt zo aan het kijken van: “softies… wat doen jullie in godsnaam op Graspop?” Ik vind dat jammer, ik was dan veel liever in Duitsland of Frankrijk of zo naar een apart concert van KISS geweest, waar je tussen de echte fans staat. Na het concert was er trouwens een poedelnaakte man (ja echt waar :p) die ons bedreigde. Gelukkig was er veel volk in de buurt en kon er niets gebeuren, maar ik voelde me er toch niet gerust bij.

Nu ben ik bang dat het met Black Sabbath een beetje hetzelfde zal zijn. Black Sabbath kan je helemaal niet vergelijken met de huidige metal, je kan ook niet echt moshen op Black Sabbath en zo. Bovendien ga ik niet m’n leven opnieuw riskeren in de moshpit :stuck_out_tongue: Ik heb er al een aantal overleefd, dat is genoeg voor mij. En ik vind het dan een beetje jammer om helemaal achteraan te gaan staan… Ik sta liever midden in de ambiance, ergens vooraan.

Ik ben gewoon niet echt het type voor Graspop, hoewel ik de bands wel heel leuk vind. Ik vind het veel leuker om naar aparte concerten van die bands te gaan, maar als ze allemaal naar Graspop komen gaat dat niet natuurlijk. :stuck_out_tongue:

Ik ga er heen, en ik vind de line-up nu al super lekker. Dus ben benieuwd.
Eerste keer graspop, vind over het algemeen de belgische festivals wel chill. Maargoed, werchter en pukkelpop is wat anders dan GMM, dus niet echt een goede vergelijking :’).

@VintageROCKS

Ik luister dan zelf wel naar Metal, maar is ook niet van me af te zien. Ik heb ook niet het idee gehad dat er raar naar me gekeken werd door de ‘echte’ Metalheads. Ik had juist op Graspop dat iedereen elkaar juist in zijn waarde liet…

Verder heb ik vorig jaar vooraan gestaan bij KoRn en Slipknot en ik ben niet echt in een moshpit beland. Met A7X stond ik achter het 1e ‘hek’ en heb ik alles van dichtbij toch goed kunnen meemaken, ligt denk een beetje aan waar je gaat staan. Er zullen overal wel bezopen mensen rondlopen, zeker op het einde van het festival ><

@tanjerr
KORN! SLIPKNOT

@wcreinigermetku
Graspop is zo vet. De sfeer is daar super fijn. Ook al lag je te dromen in het gras met je protomonee en je camera op je buik. ze laten het gewoon liggen