Graspop Metal Meeting 2013

Dear metalheads,
Ook dit jaar is er weer een Graspop Metal Meeting in Belgie (Dessel) op 28, 29 en 30 juni.
Met een line up met o.a: Iron maiden, Korn, Slipknot, Stone Sour, Kreator, BFMF, Parkway Drive, Ghost, Epica en nog vele andere.

Daarnaast is de line up nog lang niet compleet en zullen er ongeveer 70 bands of meer over de 3 dagen verdeeld spelen op het festival

Dagticket € 80 (een dag naar keuze)
Combi ticket, incl camping € 160 (Donderdag 27 juni t/m Maandag 1 juli)
Er is een camping waar je vanaf donderdag tot maandag aanwezig mag zijn, dus in totaal ben je er 5 dagen.
Ik hoop dat jullie geinterreseerd zijn en een paar van je favourite bands ook speelt en dus ook heen gaan. Kunnen we misschien meeten enz.

Voor welke bands zouden jullie heen gaan? Wat zijn jullie ervaring met dit festival?
Tell me…
Ik ga er in ieder geval zeker weten heen en hoop jullie ook.

Meer info?
http://www.graspop.be/nl

Ik wilde dit jaar eigenlijk niet gaan, ivm geld etc.
Maar ik denk dat ik toch maar deze week een kaartje ga kopen :")

same problem here, heb nu geen baan meer.
maar ik ga hoe dan ook heen :3

Ik ga voor de eerste keer heen, dus ben benieuwd.

@kierabiera

Voor welke bands ga je heen?
Weet zeker dat je het leuk gaat vinden.

Ik ga heen :grinning: voor:

Iron Maiden
Slipknot
Stone Sour, Corey Taylor :bowing_man:
Korn
Hellyeah
Red Fang
Amaranthe
& Krrreatooorrrrr

En nu is het wachten… op nieuwe namen en geld (:

tanjer ga weg :rage:

trolololo

Ga zelf weg, joop. :sex:

hihihi

ik kan je trouwens niet accepten

KING DIAMOND! :dancing_women:

En verder voor Aura Noir, Bullet, Clutch, Entombed, Ghost, Maiden, Red Fang, Kreator en Saxon. Ik verwacht niet echt meer namen die mij kunnen bekoren hehe

[size=11px]toch maar even checken op youtube.

And you never know about line up.

Ik vind de lineup niet zo goed, dus ik denk dat ik niet ga. Ik wilde eigenlijk Wacken maar dat was al uitverkocht helaas. Misschien ga ik wel als er meer bekend is.

maybe dat ik ook nog naar groezrock ga. maar eerst iron maiden bekijken op graspop voor dat ze dood zijn. :flushed:

nd king diamond ken ik wel lol

Nog 1 nachtje slapen, JIHAAAAAAH :upside_down_face:

NOG 1 DAGJE FUCKYEAHHHHH :metal:

morgen inkopen doen !

buhuh all that remains </3 maar heb geen geld en tegelijkertijd een ander festival …
but still…

GMM 2013 was ZO AWESOME!
Ik ben zo benieuwd naar volgend jaar <3

Zin in volgend jaar !

Het was zoooo vet!

Eigenlijk heel weinig bands gezien, omdat ‘t op de camping ook zo leuk was haha, en ik eigenlijk sommige dingen ook prima kon horen vanaf de camping (’:

Waren ook niet veel bands die ik persé wilde zien, ging meer omdat graspop me heel tof leek en dat was het zeker!

Ik vond twisted sister zeker het hoogtepunt van het weekend, hahah (oh en samen met asking alexandria I wanna rock, woooh! :bowing_man: )

Ook het incheck systeem was handig, behalve die belachelijk grote chip op je bandje hadden ze best kunnen veranderen door 'm in je bandje (zoals bij werchter) te doen, maargoed. (om maar te zwijgen over glitterbandjes op een metal festival ahahahah)