Graspop 2011

Wie gaan er allemaal naar Graspop dit jaar? (:
En voor wie kom je perse? En hoe lang ga je?

Ik ga zelf het hele weekend en ik ga voor Ozzy en The Scorpions! :grinning:

Hell yeah!

3 dagen :slightly_smiling_face:
Ehh
Ik kom nooit echt persé voor bands, de sfeer is gewoon geweldig daar.
Slipknot wil ik graag zien en idd The Scorpions ( Klassiekeeer ) Ozzy heb ik niet zoveel mee…

All that Remains, Epica, Opeth, Moonspell, Arch Enemy, Sepultura, Heaven Shall Burn, Black dahlia Murder, Volbeat, Iced Earth & Parkway Drive moet ik zien ='D

( hoort dit trouwens niet onder muziek & media ? )

Ik wil zo graag ;O
vooral sinds ik weet dat Escape the Fate komt…

Ah oeps… Ik was weer lekker logisch aan het nadenken. Nja misschien wordt het nog wel verplaatst?

Ik heb er echt zoveel zin in. Dit is mijn eerste grote festival en gelijk 3 dagen! :grinning:
Tot nu toe hoor ik alleen nog maar goede dingen over Graspop, gelukkig maar (:

Ik wil zooooooo graag gaan, maar ik heb dan helaas examens dus ik kan niet. :s
En ik haat dat moshgedoe, ik wil niet opnieuw vertrappeld worden. Maar de bands zijn zo goed!

@lauratje

Eerste festival? :slightly_smiling_face:
Tip van de week: Graspop naait je met water, bij het kopen van wat word de dop ingenomen zodat je niet kan hervullen. Neem een hoed mee en veel geld, omdat de kans dat je uitdroogt erg sterk aanwezig is en graspop geen schaduw heeft.

Ik ben daardoor vorig jaar met de ambulance afgevoerd op m’n 2de dag :slightly_smiling_face:

Rock Werchter vorig jaar (2009 bedoel ik) was precies hetzelfde.

Je kan ook gewoon zelf een dop meenemen :3

Daar moet je natuurlijk aan denken op het moment zelf :stuck_out_tongue:

En ze checken ook grondig je tassen enzo, dus je moet het écht goed verstoppen.

Haha, kan het proberen :slightly_smiling_face: uit m’n hoofd schenken ze er chaudfontaine. Heb daar nog wel paar doppen van liggen.

Ik ga misschien, maar ga ook al naar Groezrock & Lowlands…
Als ik ga dan ga ik vooral voor die ‘emobands’ waar iedereen zo blij mee is gheheheh.

• Bring Me the Horizon, Parkway Drive, Suicide Silence, Escape The Fate, Adept, Architects, Heaven Shall Burn, All That Remains, Kvelertak, Bullet for my Valentine, Arch Enemy en Ozzy natuurlijk!

Ow :stuck_out_tongue: ik werd vorig jaar totaal niet gecontroleert. Hooguit handbagage.

Ik stop hem wel in m’n sokken =D
Hij gaat op de inpaklijst!

Graspop lijkt me leuk (alles met muziek vind ik zo ongeveer leuk -.-) maar word te duur & ver weg, ik ga al naar flevo :3

@ Klaart69

Nee niet mijn eerste festival, ben tot nu toe op een heeeeeel klein festivalletje geweest. Mocht eerst nooit naar grotere omdat mijn moeder me te jong vond.
Maar een hoed? Ik heb echt helemaal geen hoed… En wat voor hoed is festivalproof?
Ben blij dat ik toch maar even een topic had gestart want ik zou echt niet aan een hoed denken (:

Hmm… Vorig jaar liepen er heel veel mensen met rode cowboyhoeden rond. Da was een actie, da je moest skippyballen voor een cowboyhoed ofzo :stuck_out_tongue:

Maar ik neem idd een cowboyhoed mee =) Een petje kan je ook natuurlijk doen. =)

Ik ga dit jaar niet naar Graspop :frowning_face:
Als ik al zou gaan, dan zou ik vooral voor Rob Zombie gaan
Maar Rob Zombie komt dit jaar ook in Amsterdam en dan ga ik dan wel

haha dat is wel grappig, een cowboy hoed (:
Gelukkig heb ik nog even de tijd
Ik hoorde trouwens ook dat je er kan ‘winkelen’, zijn er veel van die stands? Dat is nl wel leuk tussen optredens door, of als er even niemand is waar je bij gaat kijken

Ja er zijn superveel stands, met allemaal van die leuke alternatieve spulletjes enzo :slightly_smiling_face:

Er is een uitgebreide festivalmarkt met zowel een binnenmarkt (metal market) waar je cd’s en dvd’s vindt als een buitenmarkt (festival fair) waar je kledij, piercing stands, enz. terugvindt.

Erg handig als jouw favo band op 't moment niet speelt
Ik hang er heel vaak :stuck_out_tongue:

Ik ben vorig jaar gegaan =), als je dorst hebt kan je toch gewoon even naar de camping? De muntjes zijn 1.75 zover ik me herinner en pas op voor de bewakers op de camping! Ze willen nog wel eens hard rijden op hun mini-autootjes…