grappigste verhalen over leraren

hejj, ik maak dit topic gewoon omdat ik wel eens wil weten of iemand nog grappige of schokkende verhalen over leraren ofzo heeft. ik weet niet of zo’n topic al bestaat maar ik heb het niet kunnen vinden dus dan maak ik er zelf maar 1 aan, haha :upside_down_face: zelf weet ik er ook 1:

een vriendin van mij heeft een neef die veel met mijn gymleraar omgaat, en nou heeft die neef van alles over die leraar verteld zoals dat toen ze een keer dronken waren, gingen karten en toen zijn ze naakt in dat kartding gaan zitten! en daarna zijn ze ook nog naakt zo’n heuvel afgerend! dus toen mijn vriendin dat pas tegen die leraar zei, werd hij ongelooflijk rood en moest ze beloven dat nooit tegen anderen te zeggen!

ik hoop dat jullie ook wat grappige/schokkende verhalen weten :slightly_smiling_face:
x meisjeanoniem

Onze gymleraar kwam ik regelmatig tegen met uitgaan, ook echt bij tentfeesten enzo, zei hij altijd dat ik rustig aan moest doen, niet teveel drinken, etc :’)

Een van mijn leraren, krijgt als ze boos word een heel raar gezicht. En dan moeten wij natuurlijk lachen! Maar dan word ze nog bozer, hahahahahaha

mij docent noemt iedereen kneus echt dom ok fail