Grappigste uitspraak die je vroeger hebt gedaan

me broer vroeger: (op de basisschool… groep 3 ofzo)
hij komt thuis van de gymles…
mama, mama ik heb een nieuwe sport gedaan, vind hem heeeel leuk!
mag ik die sport doen mama?
me moeder: ooh wat is dat dan voor sport?
me broer kijkt heel zielig en verlegen… dat mag ik niet zeggen mama!
me moeder: waarom dan neit?
me broer: nou… er zit een heel vies woord in…
me moeder: zeg maar hoor lieverd, ik word heus niet boos!
me broer heel voorzichtig in me moeders oor fluisteren: BasKUTbal…
en toen moest ie heel zenuwachtig lachen… zo schattig!

Whahaha, wat supergrappig allemaal :stuck_out_tongue:

TOen ik een jaar of 3 was had ik een keer griep en ik moest overgeven.
Dus ik; ‘‘Mamaa!! ik moet de verkeerde kant op slikken!! :cry:’’
En toen had mn moeder dus gezegd van; Nee Janet, dat heet geen ‘‘verkeerde kant op slikken’’ dat heet ‘‘overgeven’’
Dus ik de keer erna; Mamaaa ik moet overslikken!

Vroeger zong mijn moeder altijd een liedje van de Beatles: My bonnie.
[i]My Bonnie lies over the ocean,
My Bonnie lies over the sea.
Well my Bonnie lies over the ocean.
Yeah bring back my Bonnie to me.

Yeah bring back, ah bring back,
Oh bring back my Bonnie to me to me.
Oh bring back, oh bring back,
Oh bring back my Bonnie to me.[/i]

Maar dus ik vroeg een keer (was 4): “Mama, waarom heeft die pony een grote bek?” -Bring back, dacht dat het big bek was. En Bonnie klok als pony, dus verstond ik altijd pony.

En ik dacht altijd dat baby’s geboren werden uit de mond van mijn papa. :’)

Wuhahahahahahaha

haha het is vast niet de leukste maar wij hebben op film staan dat ik op een brug sta en naar een bierbrouwerij wijs, ‘kijk papa, je kan je heeeele wereld zien!’

mijn papa keek toen hij klein was eens door het sleutelgat wanneer zijn zussen - die toen al puber waren - zich aan het wassen waren. hij ging naar zijn mama en vroeg: “mama, bij Brigitte en Nancy staat er haar op hun poep, was er op hun hoofd geen plaats meer?” :grinning:

ik wou vroeger eens een groot speelhuisje voor sinterklaas toen mijn mama zei dat het te duur was zei ik: ma mama, gij moet da toch nie betalen?! :grinning:
X

toen ik heel klein was en fan van de film pinokkio
zat ‘k een x met m’n papa in bad. en toen zei ik kijk hij heeft een piemelnokkio(ja vraag me niet hoe k er op kom)
en je hebt dat boek ’ wij gaan op berenjacht’ en toen k heel klein(2 denk k?) was, stond ik de halve dag tegen m’n vader beejuhsat beejuhsat te schreeuwen, bedoelde ik dus mee dat hij moest voorlezen uit dat boek :’) t heeft nog best even geduurt voor ze dat doorhadden.
en 'k ben blijven kleuteren en toen ik 2e jaar groep 2 zat, waren mn ouders, broer en zus in de woonkamer aan t lezen en k was met mn speelgoed aan 't spelen stond ik opeens huilend bij mijn ouders ‘ik wil ook kunnen lezenn, ik wil heel niet in groep 2 zittennn :frowning_face:’ toen ik eenmaal in groep 3 zat kon ik ook als een speer lezen :slightly_smiling_face:
oh en mn broer, die at op maandagavond witlof en hij lustte t niet, dus hij at t niet op, dag erna moest die voor die naar de peuterspeelzaal ging weer eten, maar omdat hij de witlof niet wou eten de dag ervoor kreeg die die sochtends weer, en toen wou die t weer niet en toen smiddags kreeg die t weer voorgeschoteld, maar toen ging mn mama hem voeren ipv mn papa en toen at die t wel gewoon uiteindelijk xD en toen vroegen mn ouders daarna aan hem ‘wat zullen we vanavond eten?’ hoor hem WITLOF:D

echt supercool :x

Als er een vrouw met stevige benen langsloopt; ‘Die mevrouw is zwanger in haar benen!’

‘Mam wat praten ze in Londen… Londs??’

En als me moeder ging vragen met wie ik later ging trouwen, wou ik altijd met mijn vader trouwen xD

Ik zei altijd tegen iedereen die ik tegenkwam: “Alles kits achter de rits?!” xD

Bij ons op school zaten er gele strepen op de trap, ik had geen idee waarvoor die waren. Toen wist ik het opeens> voor de blinde mensen natuurlijk. Ik heb het nog een paar minuten echt geloofd! Totdat iemand me uitlachte. Naderhand vond ik het nogal super dom, maarja en ik zit nog wel op het gymn. ach ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

wijst naar klok: ‘mama ik kan wel klokkijken hoor!’

hahaha mijn moeder vertelde vorige week dat ik dat vroeger had gezegd xD

loser loser get the picture duh

:tipping_hand_man:

mijn zusje dacht dat een vagina een fatima heette en vroeg toen ze klein was
mama waarom heeft jaap (ons broertje) geen fatima?

Ik op de markt, tegen de ‘kippenboer’: JE BENT EEN KIPPENKONT!!! =0

Dit is sneu en grappig tergelijk.

Mijn oma was over leden. ik was 3 jaar ofzo. dus ik sta er niet echt bij stil, als drie jarige weet je neit wat dat is.

En ik zat bij mijn tante. en toen zwaaide ik met mijn hand voor haar gezicht ‘’ ben je bang voor je vader en moeder’’

aahw. ze kon er wel om lachen.

ik zag een witte kat lopen
MAMA EEN SNEEUWPOP!!
=’]

In de kleuterklas hadden wij altijd zo’n lage keukentjes, en toen stond mijn juffrouw af te wassen, en die stond dus voorover gebogen. En toen zei ik zo: “Juffrouw, wat heb je een dikke kont!” Toen werd ze boos en moest ik verder op gaan ruimen :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik had mijn vader dus al heel erg geirriteerd door niet te willen gaan slapen (toen ik nog niet eens 2 was XD) en toen zei hij iets van: `en nu ga je echt slapen´ en toen zei ik ´helemaal niet, ik heb het te druk om te slapen´ haha
oh, en de eerste x ofzo dat ik zag dat het bliksemde: papa, mama, er zitten krassen in de lucht! haha.

toen ik vier en een half was: “Mama, ik ben half vier! :grinning:
En toen ik een keer met mijn moeder deed wie er het eerste bij de deur waswas ik het eerste en toen zei ik heel wijs: “Ik ben het eerste en ik heb gelijk!”
En ik dacht dat je voorrang had als je vooraan stond bij een stoplicht XD