Grappigste Films ooit!

Om welke film heb je 10 minuten lang in de slappe lach gezeten? Of gewoon een erg grappige film?

Bij mij moet dat dan wel zijn Scary Movie 3 en 4.

Toen ik die voor t eerst met m’n vriendinnen zag, we kwamen niet meer bij.
Maar ja, bij de vierde keer kijken gaat de lol er toch een beetje vanaf.

Borat
litlle britain
en de lama’s ofcourse

verder niet?

borat is erg grappig idd

Wedding Daze

borat is niet grappig o.o

Ik vind de lama’s grappigmaar dat is geen film. hms.
Evil Death 2 was grappig x

borat is wel grappig

-

SUPERBAD !!

Dudes wehere’s my car! zo vaak gezien maar blijft zo leuk!
En Hitchhikers guide to the galaxy is ook o zo leuk! Gaat nergens over maar is zo grappig!
Superbad vind ik ook echt giga-grapig! :grinning:

Voor mensen met slechte humor:
The White Castle

o_O

Die van Harold en Kumar? Haha dat is ook zo een dorge film! :grinning:

freddy got fingered XD met Tom Green , iedereen moet hem zien :stuck_out_tongue:

superbad
napoleon dynamite
i now pronounce you chuck and larry

Borat is idd niet grappig, ben vn gedachten veranderd =S

Lock Stock and 2 smoking Barrels , Niet heel grappig maar heb wel veel gelachen.

American Pie

Jackass the movie 2 ge-wel-dig met die boksbal ik lag helemaal vlak :grinning_face_with_smiling_eyes:

Superbad
American pie
Loser

Dude, where’s my car?

geweldige film xD

Yess! Vooral deze scene, fucking episch. Aan het begin denk je echt DDDD: maar dan aan het einde xD.

Um…

Wrongfully Accused (blijft een van mijn comedy favoriete, zo verschrikkelijk droog. Vooral die achtervolging DOOR EEN TREIN xD)
She’s The Man
De The Naked Gun serie is verschrikkelijk flauw, maar wel heel grappig ("…and like a blind man at an orgy, I was gonna have to feel my way through.")
Harold and Kumar go to White Castle (Dude, I told you, I was tripping balls!) en het vervolg, Harold and Kumar escape from Guantanamo Bay
The House Bunny was ook best grappig en schattig
Bridget Jones en Bridget Jones: The Edge of Reason
27 Dresses
Mean Girls
Hedwig and the Angry Inch is niet echt een grappige film (janken op het einde :frowning_face:) maar er zitten flink wat hilarische momenten in (“When people think of huge openings, a lot of people think of me.”)

Zoolander! Dat is op dit moment de grappigste film die ik gezien heb.