Grappigste actie toen je gedronken had.

hee :slightly_smiling_face:
wat is je grappigste actie die je ooit deed toen je gedronken had?

geen, ik ben tot nu toe nog nooit dronken geweest, nare ervaring met ene kennis meegemaakt, dus ik drink niet, of heel weinig… jouwe?:slightly_smiling_face:

Ik ging zomaar op de grond zitten in een café.

haha ja. ik ben nog nooit dronken geweest maar wel flink aangeschoten. toen ging k ook midden in het cafe op de grond zitten haha. en iedereen omhelzen echt heel droog.

Same here, ben nog nooit dronken geweest :grinning: *ben er wel trots op* Maar mijn niet-dronken actie’s komen wel aardig in de buurt denk ik :wink:
Een paar jaartjes geleden was het zo dat ik droomde dat dat mijn wekker afging (het was rond 3:00 uur ofzo). Ik sta dan gewoon op, kleed me aan, was mn gezicht, ga eten, opmaken etc. Gewoon het hele ochtendritueel zegmaar :grinning:
Nouja, fertig met alles en dus ging ik mijn fiets halen. 'T was nog in de wintertijd en als dan aanmoet fietsen is t altijd stikkedonker. Mijn zusje had het eerste uur vrij en mijn ouders sliepen nog. Dus ik merkte helemaal niet dat t nog zo vroeg was (geen idee waarom ik de dichstbijzijnde klok niet even checkte maarja) en ik probeerde dus mn voorlicht aan te zetten…
Geluk bij een ongeluk dat mn fiets zo ontzettend verrot is :wink: en ik m dus niet aankreeg. Even paps wakkermaken dus maar, en die keek mijn aan met zon gezicht van : sinds wanneer vind jij het leuk om al om kwart voor 4 op school te zijn o_O haha…
God, dankt de kapotte dynamo :grinning:

Ik heb dat in een iets anderen versie was ik keek op mijn klok verkeerd ofzo dacht ik shit het is al veel te laat.
Ik dus de douche aanzetten en helemaal boos zo zeggen ja waarom hebben jullie me nog niet wakker gemaakt.
Bleek het 4 uur te zijn dus :’(
Ik weet het niet meer zeker of het zo ging maar zoiets volgensmij :stuck_out_tongue:

@ Foire…
Jaa leuk is anders :wink:
Nu check ik de klok wel twice voordat ik opsta, I <3 my bed :grinning:

hahaha, grappige verhalen !

Hahah, zo’n actie heb ik ook wel eens gehad. Het was 12 uur 's nachts, en ik had gedroomd dat mn wekker ging. Dus ik stap uit bed, ga me aankleden enzo. Ik wil naar beneden gaan om te eten, en ik zag dat de lampen beneden aan waren. Dus toen dacht ik al: Huh?! De lampen zijn nog aan. Kom ik de kamer binnen zie ik mijn vader nog voor de tv zitten :?Ik dacht nog, wat doet die zo vroeg op. Maar toen keek ik is op de klok en toen kwam ik erachter dat het 12 uur 's avonds was.

Ik heb achteraf gehoord (echt heel erg) dat ik tegen de bomen zei dat ze moesten stoppen met praten omdat mij nvriendinnetje dan bang werd. En dat mijn vriendinnetjes moesten ophouden met lachen, omdat anders de bomen heel boos zouden worden.

Goood. Daarna nooit meer dronken geweest.

ahahah , dat wil je niet eens weten
1 ; in de sloot geflikkert :blush:
2 ; &toen ik nog een x dronken was zei ik steeds ; waar is me paard , en wou in t weiland gaan kyken
de rest herinner ik me niet meer =D

op mijn eigen verjaardag een x
ik had een snee in mn vinger en zei:
kijk vivian heb passoa op mn vinger geknoeid.
vivian:je bloedt! help help ik heb geen ehbo ghad!!!
en zijn we sinds toen vrienden!

mag t ook rare actie zijn:P

mijn vriendin en ik waren tegen elkaar opgegefietst… spaken dr uit enz… net op dat moment reed er een touringbus langs (zo grote als je op vakantie gaat) en die stopte… de 2 militairen die in de bus zaten hebben ons netjes voor onze deur thuis gezet om 6 uur snachts in een klein dorpje in de middle of no ware…

Hahah wat een leuke verhalen!
haha ik stoote me eerst tegen een tafel…dus ik ijs gehaald met een ovenhandschoen(inplaats van een washandje:P) op me hoofd houden…toen ik in die club aankwam kwam ik er alleen agter dat ik die ovenhandschoen nogsteeds had…dus ik aan iedereen daar vragen wil jij een handschoen? en jij?..oh egt sgamend! de verhalen de dag dernaa vooral:P!

Geen dronken verhaal maar een domme actie (die ik wel vaker heb)
Ik zat een keer zooo diep in een droom en toen werd ik wakker en me herinderde dat er een aardbeving aan kwam, dus ik met een noodgang naar beneden(bijna van de trap donderen), keihard krijzen: SNEL WEG ER KOMT EEN AARDBEVING!! :stuck_out_tongue: Bleek dat ik iets te realistisch had gedroomd.

Heb nog wel veeeeel meer melige actie maar als ik die opschrijf ben ik overmorgen nog bezig :stuck_out_tongue:

ĂŚk ging op mijn blote voeten over het grind rennen en kikkers vangen. =D

De day after was alleen minder. Ziekziekziek.

ik ben nog nooit dronken geweest… wel flink aangeschoten was op vakantie enne daar hadden ze van die kinder wc’s en de vrouwen wc’s waren allemaal vol en we moesten zo nodig dus vriendin en ik allebij naar kinder wc… enne toen gignen we staan en keken we zo bij elkaar t hokje in och wat een lol was da toen hahaha::stuck_out_tongue:

Hahah, Dat heb ik dus ook een keer gehad. K was bij een paar vriendinnen gaan zitten en we hadden dus ook drank gehad enzo, kom ik thuis was er bezoek en 't was pas half 12 ofzo dus ik sliep een ker om 12 uur. ineens wordt ik wakker en ik dacht dat de wekker al was gegaan en ik moest werken dus ik trek m’n werkkleren aan, doe m’n haren in een staart en klaar. Loop ik de kamer in, zit die nog vol met bezoek, stond ik daar om 1 uur s’nachts in de kamer vol met mensen in m’n werkkleren :expressionless:

Ik heb de spoelbak van een wc met mijn hoofd kapot gemaakt. Ja… erg grappig voor de ommestaanders

PAALDANSEE; haha.