Heeyy!!
Ik moet dus voor het jaarboek een goede smoes bedenken om te laat te komen op school. Dus wie heeft er een gekke originele smoes om te laat te komen die je hardop aan het lachen kan maken?
Groetjes,
Annemijn
Heeyy!!
Ik moet dus voor het jaarboek een goede smoes bedenken om te laat te komen op school. Dus wie heeft er een gekke originele smoes om te laat te komen die je hardop aan het lachen kan maken?
Groetjes,
Annemijn
Ik woon dus in een dorp waar maar 2 treinen komen. (Klein station dus). En ik heb ooit gezegd dat ik de verkeerde trein heb gepakt terwijl dit dus eigenlijk onmogelijk is. Misschien niet heel grappig, maar ben dr wel mooi onderuit gekomen
omg hahaha hoe dan?
De brug stond open… Mijn band was stuk. De trein die had vertraging door een spoorwegongeluk! Te laat, te laat. Alweer te laat op school! Ik moet een smoes verzinnen maar ik weet er geen. Te laat, te laat, alweer te laat op school! Heb jij voor mij een hele goeie smoes te leen?
~ 12 jaar jongere ikke zingend op de basisschool. Goed lied wel.
Zonder dollen, de kat had ooit mijn wiskundehuiswerk opgegeten toen ik 14 was. De blik van mijn docente was kosteloos.
^^Ik zong het serieus mee in mijn hoofd :")