"Grappige situaties met jongens tijdens uitgaan" - topic

Deel je grappige verhalen met jongens tijdens het uitgaan.
Wat voor gekke dingen je hebt moeten doen om van ze af te komen, grappige bloopers, misschien wel een appart verhaal?

Die van mij is niet heel bijzonder ofzo;
maar er kwam een keertje een jongen achter me aan op een feestje en om van hem af te komen dacht ik te zeggen " ik val op vrouwen… sorry" (dat is niet zo, maar ik denk daar gaat hij wel mee weg, dan maakt hij geen kans meer). Er kwam een enorme grijns op z’n gezicht en hij ging weg. “YES” dacht ik. Tot hij met een groepje terugkwam; “HEY, deze chick doet het met vrouwen!!!” euh…

Haha leuk topic! Deze heb ik wel eens eerder gepost bij de slechte openingszin, maargoed. Ik was op zoek naar een vriend van mij en liep dus (in m’n eentje) richting de bar. Onderweg kwam ik een andere vriendin tegen dus ik stond even met haar te praten, en net toen ik door liep kwam er zo’n jongen naar me toe lopen en hij riep echt zo vet hard: heeee, jij daar! Dus ik zo: ehm, hoi? :slightly_smiling_face: En hij zo: hee zeg eens, kom jij toevallig uit Griekenland? en ik keek hem echt zo aan van: wtf waar heb jij het over? :’) Dus ik zo: ehm, nee? Hoezo? hij: daar komen toch alle godinnen vandaan?

Nou serieus, ik lach he-le-maal dubbel :’) Achteraf bleek dat die vriendin van mij hem kende en later had ze het nog gevraagd, hij werd knalrood haha! En ook een keer dat ik gewoon even ergens langs wilde en dat zo’n jongen zei tegen al z’n vrienden: hee jongens jongens, deze dame wil erlangs! Dus zij gingen echt met z’n allen in zo’n rij staan zegmaar, en dan aan twee kanten dat ik er zo tussendoor moest lopen hahaha. En zij helemaal klappen en allemaal dingen zeggen en alles :’) Was echt super grappig!

haha ik weet nog de aller eerste keer dat ik uitging. Toen was er zo’n jongen die ik totaal niet kende die hartstikke dronken was, en het eerste wat ie tegen me zei was: ‘Hee, zullen wij zoenen?’’ En dan zo helemaal dichtbij komen met zn hoofd.
Ik keek volgens mij heel raar en heb hem toen weggeduwd haha.

Een jongen kwam naar me toe:
Hij: ‘Ik wil je graag voorstellen aan mijn vriend!’
Ik: ‘Euh, oke, hoi!’
Hij: ‘Heb je interesse?’
Ik: ‘Nee, ik heb een vriend, sorry.’
Hij: ‘Oke, doei!’

Dat was zo awkward.

Hahahahaha die is echt geniaal.

Hakken, (hier stond niets lalalala) het is in elk geval vreselijk boers vind ik!

Woo nou die van mij was op dat moment vreeeemd maar nu ook wel grappig. Ik was zaterdag naar Hardshock festival in Zwolle, 80% ofzo gebruikt daar drugs (ik zelf niet) hilarisch soms om te zien hoe gek sommigen er van gaan doen en jij zelf er nuchter tussen staat. Gingen we even zitten tegen een hek aan op de grond, was lekker weer. Gaat ineens een kerel die helemaal leip was van drugs naast me zitten, probeerde hij te vragen waar ik vandaag kwam, ging als volgt: Heee waar kom jij vandaaaa *ineens tong helemaal buitenboord en valt op mijn schoot neer met zijn hoofd*tong blijft raar buiten zn mond hangen* en ik kon dus geen kant op :’)

HAHAHAHHAHAH ^^

Een jongen, 20+ ofzo, heeft me in een discotheek de HELE avond achtervolgd, roepend dat ik zijn vriendin was tegen iedereen, en hij ging me midden op de dansvloer een ‘Use Somebody’ serenade brengen terwijl hij iedereen eromheen aan de kant drukte. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha, awkward…

Ik stond even te praten met een oud klasgenoot die ik al een tijdje niet had gezien. en daarna was ik een beetje maf aan het doen.
Vraagt een vriend van hem, die ik helemaal niet ken, opeens: Ga je mee, dan gaan we zoenen?
Ik zo: eehh… nee.
hij: Oke, dan ga ik patat eten. En loopt weg.
Ik was echt verbaast, haha.

Niet echt een enorm interessante blooper, maar ik was laatst met studiegenootjes nog even aan het nazitten in een cafeetje. Ik zat met een jongen aan de bar en hij zat wat met z’n bierviltjes te spelen. Hij stootte per ongeluk z’n glas om en toen zat er bier over mijn panty. Woooow, echt maar 5 cm ofzo, maar goed :stuck_out_tongue:

ik was een keer in de disco en ik had me lenzen in en een jongen wou wat zegggen en we kwamen tegelijker tijd dichter bij elkaar en toen kwam zijn neus in mijn oog en deed mijn lens pijn.

en een keer was ik met vrienden aan het dansen en iemand bood me bier aan en ik zag dat niet en toen maakte ik een beweging en gooide ik het bier perongelukk over mezelf heen. lekker dansen met een nat shirt :stuck_out_tongue:

Beetje lomp om het boers te noemen.

Wel super topic trouwens. Zo leuk om al die verhalen te lezen.

haha sommige dingen zijn zo awkward!

Dit is niet grappig ofzo, maar het was wel heel awkward:
Ik voelde me met uitgaan een keer niet zo lekker, dus toen was ik even in mijn eentje aan de bar gaan zitten. Komt er zo’n jongen steeds ietsje dichterbij geschuifeld, dus ik had al het idee dat hij me aan zou gaan spreken. En ja hoor, even later vroeg hij wat er met me aan de hand was, omdat ik daar zo alleen zat. Dus ik antwoord heel kortaf dat ik me niet lekker voel, maar ipv dat hij door had dat ik geen zin in hem had, bleef hij vragen stellen. Na een paar antwoorden van mij die zeeer kort af waren, hield hij zijn mond. Dus ik helemaal blij, komt hij opeens in 1x met zijn mond naar mijne toe ‘ja sorry dit moet ik even doen’. Eh nee, flikker op! Ik heb een vriend! En daarbij, ik ken je niet, ik weet niet eens hoe je heet en ik vind je totaal niet leuk! Toen heb ik hem maar snel weggeduwd en ben weer de dansvloer op gegaan haha.

Er waren nogal wat sukkels die hadden besloten mijn vriendinnen en mij de hele avond te stalken. We waren maar met z’n drietjes en hun met iets meer dus we waren echt ingesloten. Wat een sukkels. Ze danste echt zo raar. Die ene jongen ging tegen m’n knie aan lopen te rijden. Hij ging helemaal op in zijn ‘schuur een knie’ dansje. Zag er niet uit, maar wel erg grappig. Verder waren ze echt onwijs irritant dus we zijn na een tijdje echt helemaal aan de andere kant van de club gaan staan want ze gingen ook in je kont knijpen en daar ben ik niet zo’n fan van persoonlijk…

Een paar jaar geleden had ik een keer een gast van 29 achter me aanlopen die me probeerde te imponeren met het feit dat hij een schoenenwinkel had.

Op den duur ben ik even weggegaan, maar toen ik terugkwam stond hij weer ineens bij me. Hij had ook een vrouw bij zich die enorm veel make-up droeg. Dat bleek zijn vriendin te zijn :’)

Laatst kwam er een jongen op me af, zegt hij ineens: “Wil je alsjeblieft niet zo mooi zijn? Ik vind het HEEL irritant.” en voordat ik kon reageren was ie alweer weggelopen XD

Ik was met 3 vriendinnen in een discotheek en toen kwam er een jongen naar ons toe. Hij zei tegen een vriendin van me: ‘Jij bent de knapste van allemaal!’ Daarna tegen mij: ‘Maar jij hebt de mooiste borsten.’ Ik zat daar echt zo van ; tha fuck O.o