Grappige seksvragen, stel en beantwoord ze hier

Soms kom je zulke grappige verhalen tegen(vooral in de girlz).
Natuurlijk is het niet goed te lachen om iemands vraag, maar dit zijn van die dingen die gewoon NIET waar kunnen zijn.

Dus laten we hier vragen verzinnen en beantwoorden(dit is dus anders dan het algemene vragen topic, aangezien dat serieus is)

Bijvoorbeeld:(deze las ik in girlz)

Ik ben 10 en mijn vriendje is 8, wij zouden graag willen seksen, maar ik heb een paar vragen:
-Heb je een condoom nodig?
-Wat kan er gebeuren als wij aan het seksen zijn?
-Wat gebeurt er als mijn moeder binnenkomt?
-Hoe duur is een condoom?

Nouja, vraag&antwoord maar!

Wordt ik zwanger als mijn vriendje me hand aanraakt?

Hahaha oh god ja, daarom lees ik de girlz ook niet meer.
Het niveau is zo’n beetje gedaald naar 9 jaar. xd

HAhahahaa, die heb ik volgend mij gelezen!

-

Vallen jongens op dikke of dunne meisjes? Of op blonde of bruine?

Hoe komt het dat een jongen niet binnen 5 minuten klaarkomt als hij me ziet. Vindt hij me niet leuk ofzo?!

Ik koop de girlz JUIST daarom xD

Ja, het zit namenlijk zo:
De spermacellen proberen een weg te vinden naar de eicel, aangezien dat niet lukt vanuit je slokdarm gaan ze je luchtpijp proberen, daar raken ze verstrikt in je longen en dan stik je

Dan krijg je een ongelovelijke knalrode kop en je hoort het de rest van je leven nog aan dat je op je 10e begon met sex.

“Ik ging laatst droogneuken met mn vriendje… we hadden allebei korte broekjes aan, kan ik nu zwanger zijn?”

Ben ik zwanger? Want ik ben al 11, en ik ben nog niet ongesteld, en ik zat laatst op een best vieze wc bril, misschien zat er wel sperma op…

wat gebeurt er als mijn vriendje zijn tong in mijn mond doet?

de hond van de buren sprong laatst op me en ik had een kort rokje aan
ben ik nu zwanger van de hond van de buren?

HAHAHAHAHAHHA XD

dan gaat hij proeven wat jij net hebt gegeten , hahahha

HELPP!!! Ik heb gisteren gezoend en ik denk dat ik zwanger ben!!! Ik ben 10.

Gister liep er een jongen op straat en hij zei hoi tegen mij! :open_mouth: vind hij me nu leuk??

maar ik had net wat vies gegeten ;. gaat hij het nu uitmaken?

Een vriendin van mij was aan het vertellen dat ze een lulletje uit haar vagina had hangen. Kan dat?